به گزارش دورتموند ایران ، پس از یک نمایش ناامید کننده در نیمه اول ، در نیمه دوم زنبورها توانستند سه بار دروازه لایپزیگ را باز کنند تا ناگلزمن یک شکست دیگر مقابل دورتموند را تجربه کند.

سانچو برای دومین بازی پیاپی نمایش خیره کننده ای از خود به جای گذاشت و همراه با ارلینگ هالند ، نقش کلیدی در این سه امتیاز حساس داشت.

در اینجا ، نمرات و عملکرد بازیکنان در دیدار دیشب را بررسی میکنیم ؛ آنها با یک بازی چشم نواز و تاکتیکی ، فاصله دورتموند با صدر جدول را به 5 امتیاز رساندند.

 

رومن بورکی : 6/10

علی رغم بازی مالکانه لایپزیگ ، بورکی مجبور به واکنش چندانی نشد. سنگربان سوئیسی روی صحنه گل لایپزیگ بدشانس بود و با گل سورلوث در لحظات پایانی ، نتوانست کلین شیت کند.

 

توماس مونیه : 5/5

وظیفه اصلی توماس مونیه ، مهار آنجلینیو بود. او در ابتدا در این زمینه خوب عمل نکرد اما رفته رفته بهتر شد. مدافع بلژیکی چند حرکت رو به جلو انجام داد و موقعیت های نصفه نیمه ای روی دروازه لایپزیگ خلق کرد. البته لایپزیگ از تاکتیک اصلی اش در دقایق پایانی به گل رسید ؛ مونیه در آن لحظه میتوانست در بستن مسیر آنجلینیو برای ارسال بهتر عمل کند.

مانوئل آکانجی : 7/10

یک بازی قابل قبول دیگر از مانوئل آکانجی ؛ او بارها سد راه مهاجمین لایپزیگ شد و یکبار هم دروازه را نجات داد. او دقت پاس بالایی داشت و در چند صحنه با هوش بالای خود رو به جلو بازی کرد.

متس هوملس : 8/10

هوملس در نیمه اول یک غول مطلق بود: با آمار فوق العاده 6 تکل ، 5 قطع توپ و 7 دفع توپ.

او با پیش بینی خطر و قرار گرفتن در موقعیت مناسب ، باعث شد تا دروازه رومن بورکی مورد تهدید جدی قرار نگیرد.

 

رافائل گریرو : 6/10

گریرو پ نسبت به بازیهای قبل مدت بیشتری در خط دفاع حضور داشت او به غیر از صحنه برخورد توپ به تیر دروازه توسط دنی اولمو ، در دفاع خوب عمل کرد. او چندان قادر به پیشروی نبود اما در جناح چپ توانست تاثیر مثبت خود را به جای بگذارد.

 

توماس دلینی : 6.5/10

در نیمه اول ، دلینی کارت زرد گرفت و بنظر فاصله ای با دریافت کارت قرمز در نیمه دوم نداشت و با تصمیم محتاطانه ترزیچ در دقیقه 68 زمین بازی را ترک کرد.

او شرایط تیم اش را تغییر داد و تکلهای سرنوشت سازی برای کمک به خط دفاعی اعمال کرد.

 

اکسل ویتسل : N/R

ویتسل تا دقیقه 30 در زمین حضور داشت و کار خاصی نکرد. اما از وقتی زمین بازی را به دلیل مصدومیت ترک کرد ، امره جان میانه زمین را تصاحب کرد.

جیدون سانچو : 8.5/10

جواهر انگلیسی بعد از ماه ها به فشار هواداران و رسانه ها پایان داد و در نیمه دوم ، کیفیت بالای خود را ثابت کرد. او یک گل زد و یک پاس گل داد و اگر استفاده بهتری از فرصتهایش داشت ، میتوانست به راحتی دومی هتریک اش را با پیراهن دورتموند تجربه کند. با این عملکرد در سه بازی گذشته ، سانچو به فرم خوب خود بازگشته است.

مارکو رویس : 8.5/10

کاپیتان دورتموند در دفاع و حمله موثر بود و هربار که به فاز هجومی اضافه میشد ، لایپزیگ را تهدید میکرد.

او با هوش بالا و قدرت دید خود ، دو پاس گل به سانچو و هالند داد. ضربه نه چندان جالب رویس در دقیقه 48 توسط گولاسی به کرنر فرستاده شد و رویس میتوانست در این صحنه بهتر عمل کند. اما در هر حال این بهترین نمایش کاپیتان در این فصل بود.

جیووانی رینا : 6/10

با اینکه رینا نتوانست مانند سایر مهاجمین بدرخشد و در تصمیم گیری در خط حمله بعضا اشتباهاتی از او سر زد. اما برای تصاحب توپ سخت تلاش و در دفاع نیز به تیم کمک کرد.

 

ارلینگ هالند : 9/10

بعد از ناکامی در گلزنی به وولفسبورگ ، هالند برای بثمر رساندن اولین گل خود بعد از دوران مصدومیت عزم راسخ داشت. در صحنه گل اول ، حمله دورتموند با حرکت هالند آغاز شد.

در صحنه گل دوم نیز غول نروژی پنج بازیکن لایپزیگ را دریبل کرد و توپ را به سانچو رساند و بعد از چند پاسکاری در محوطه جریمه لایپزیگ ، او با یک ضربه سر دقیق دورتموند را با دو گل پیش انداخت. دریبل زیبای پیتر گولاسی و باز کردن دروازه برای دومین بار ، هواداران دورتموند را از کسب پیروزی آسوده کرد.

اگر پادشاه نروژی کمی خوش شانس بود ، میتوانست با ثبت هتریک ردبول آرنا را ترک کند.

————————————————————————-

امره جان : 6.5/10

جان در دقیقه 30 به جای ویتسل وارد زمین شد و در نیمه دوم ، عملکرد خط میانی لایپزیگ را دچار اختلال کرد. او در دقیقه 50 روی کرنر جیدون سانچو میتوانست گلزنی کند اما ضربه سر او با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

دن اکسل زاگادو : 5/10

زاگادو در دقیقه 68 به جای توماس دلینی وارد زمین شد تا استحکام خط دفاعی افزایش پیدا کند. او نسبتا خوب عمل کرد اما روی گل سورلوث ، توپ را دور کند.

یولیان برانت: N/R

او به جای مارکو رویس در لحظات پایانی وارد زمین شد.

اشتفان تیگس : N/R

تیگس در دقیقه 85 به جای جیدون سانچو روانه زمین شد و سومین بازی خود را برای شواغتس گلب انجام داد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید