به گزارش دورتموند ایران ، با شکست بایرن مونیخ مقابل مونشن گلادباخ ، پیروزی در این بازی میتوانست لایپزیگ را به صدر جدول برساند؛ اما زنبورها ترک عادت نکردند و با درخشش هالند و سانچو ، فاتح مهمترین بازی ماه ژانویه شدند.

در نیمه اول ، دورتموند هیچ برنامه ای در فاز هجومی نداشت و هیچ شوتی را نیز روانه دروازه گولاسی نکرد. در سمت دیگر ، لایپزیگ با بازی مالکانه سعی میکرد به محوطه جریمه نزدیک شود ، اما با عملکرد خوب هوملس و آکانجی نیمه اول با تساوی بدون گل اتمام یافت.  توماس مونیه نیز در کارهای دفاعی خوب عمل کرد و به خوبی نفوذ ها و سانترهای آنخلینیو را مهار کرد.

اما در نیمه مربیان ، زنبورها یک سر و گردن از شاگردان ناگلزمن بهتر بودند.

در دقیقه 55 ، روی یک کار تیمی خوب ، جیدون سانچو با ضربه دقیق خود حساب کار را 1-0 کرد. اما این پایان کار نبود و عطش گلزنی ارلینگ هالند ، میزبان را کمی نگران کرد.

در دقیقه 72 ، ارلینگ هالند با ارسال دقیق جیدون سانچو ، دروازه خالی لایپزیگ را باز کرد و ناگلزمن که ظاهرا مقابل ترزیچ کیش و مات شده بود ، سعی کرد با دو تعویض ، کمی جریان بازی را تغییر دهد.

اما دورتموند همچنان به فکر یکسره کردن کار بود. در دقیقه 84 ، پاس زیبای مارکو رویس در محوطه جریمه به ارلینگ هالند رسید و غول نروژی به زیبایی گولاسی را جا گذاشت و حکم سه امتیاز برای شواغتس گلب را در این بازی امضا کرد.

 

در سمت دیگر ، لایپزیگ که امیدی به بازگشت نداشت ، سعی کرد از سنگینی شکست بکاهد. در دقیقه 90 ، الکساندر سورلوث در آستانه دروازه صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم ، تعداد گلهای نروژیها در این دیدار را به 3 رساند.

 

در نهایت ، این دورتموند بود که توانست سه امتیاز حساس ترین نبرد هفته پانزدهم بوندسلیگا را تصاحب کند. با این برد ، فاصله شاگردان ترزیچ به صدر جدول به 5 امتیاز کاهش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید