به گزارش دورتموند ایران ، کوین گرویسکروتز اعتقاد دارد که مارکو رز بهترین گزینه برای هدایت دورتموند خواهد بود. هافبک سالهای نه چندان دور شواغتس گلب در مصاحبه با اشپورت آین ، وضعیت کنونی دورتموند را شرح داد.

بهترین گزینه برای هدایت دورتموند؟

یورگن کلوپ ! ( میخندد ) ؛ رز به خوبی میتواند در تیم جا بیفتد و فلسفه هجومی او در مونشن گلادباخ و سالزبورگ با موفقیت همراه بود. احساس میکنم که او بهترین گزینه برای هدایت دورتموند خواهد بود.

 

گرویسکروتز در مورد اخراج لوسین فاوره گفت:

او همیشه مقصر ناکامی دورتموند شناخته میشد ؛ اما فاوره میانگین امتیاز خوبی داشت و در دو فصل پیاپی نایب قهرمان شد ؛ این را نباید فراموش کنیم که بایرن تیم قدرتمندی بود.

هیچ وقت همه چیز تقصیر سرمربی نیست و بازیکنان هم در شکستهای تیم نقش دارند و مرتکب اشتباهات فردی میشوند.

 

هافبک 32 ساله آلمانی معتقد است که مارکو رویس بزودی به فرم خوب خود برمیگردد. رویس بعد از بازگشت از یک دوره مصدومیت طولانی ، نتوانسته مانند فصول گذشته بدرخشد:

 

مارکو مدت زیادی از میادین دور بود و مصدومیت های زیادی در کارنامه او به ثبت رسیده است ؛ اما بازگشتهای او به مستطیل سبز درخشان بوده و قطعا از دوران افت خود خارج خواهد شد ، من سالها با او همبازی بودم و میدانم که حضور او در دورتموند بسیار مهم است.

 

گرویسکروتز از یوسوفا موکوکو که یک روز پس از تولد 16 سالگی اولین بازی رسمی خود را انجام داد تمجید کرد:

فشارهای زیادی روی یوسوفا هست ؛ جوانترین بازیکن و گلزن بوندسلیگا و جوانترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان ! بنظرم مهمترین جیز ، حمایت بازیکنان با تجربه تیم از اوست.

 

او در بخش آخر صحبتهایش آمادگی برای بازگشت به دورتموند را نیز اعلام کرد ؛ گرویسکروتز اکنون بدون تیم است و در تابستان از بایراوردینگن جدا شد. او در این باره میگوید:

اگر به من فرصتی داده شود تا برای دورتموند بازی کنم ، قطعا خوشحال خواهم شد و آکی واتسکه هم این را میداند. من همیشه این باشگاه را دوست خواهم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید