به گزارش دورتموند ایران ، در تابستان امسال ماریو گوتزه به دلیل عدم توافق با مدیران به عنوان بازیکن آزاد از دورتموند جدا شد ؛ برنده جام جهانی 2014 بعد از تماس با باشگاه های مختلف اروپایی ، پی اس وی آیندهوون را به عنوان تیم جدید خود برگزید و با قراردادی دو ساله به تیم هلندی ملحق شد.

گوتزه بعد از عملکرد ضعیف در دورتموند ، از شرایط خود در هلند رضایت دارد و بار دیگر به مسیر موفقیت بازگشته است. او در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت:

شما میتوانید پیشرفت من را در تعداد بازیهایم مشاهده کنید ، من در ژانویه 2020 تنها دو بازی انجام دادم ، اما اینجا تقریبا در تمام بازیها فیکس هستم و تیممان هم نتایج خوبی کسب میکند ؛ ترکیب اینها برای من لذت بخش است.

گوتزه شایعات بازگشت به بایرن مونیخ را نیز تایید کرد ؛ اما این انتقال هیچوقت عملی نشد و هافبک آلمانی نهایتا به آیندهوون پیوست:

من با اولی هوینس در تابستان در مورد آینده ام صحبت کردم و  او با بازگشت من به مونیخ موافقت کرد.

 

ماریو در حالی که شروع قابل توجهی در هلند داشته و در 13 بازی  3 گل و 4 پاس گل داده است ، بازگشت به بوندسلیگارا همچنان رد نمیکند :

نمیخواهم بازگشت به آلمان را رد کنم و تمام گزینه ها را بررسی میکنم. اما اکنون تمرکزم روی اهدافم در آیندهوون است.

 

پسر طلایی در سال 2016 بعد از یک دوره حضور سه ساله در بایرن مونیخ به دورتموند بازگشت ، اما نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند و پیوستن مجدد او به جمع باواریایی ها قطعا به مذاق هواداران دورتموند خوش نمی آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید