به گزارش دورتموند ایران و به نقل از BVBBUZZ ، دورتموند بعد از سه هفته ناکامی در بوندسلیگا به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. عملکرد اکثر بازیکنان قابل قبول بود و ناهماهنگی در جریان بازی به چشم نمی آمد:

رومن بورکی : 6/10

در صحنه گل وردربرمن ، رومن بورکی میتوانست بهتر عمل کند. اما چند دقیقه بعد ضربه آگوستینسون را به خوبی مهار کرد و اجازه نداد دورتموند بازنده به رختکن برود. سنگربان سوئیسی در نیمه دوم نیز عملکرد خوبی داشت. این بازی محک جدی برای او بود.

 

متیو موری: 6/10

مدافع اسپانیایی در نیمه اول کمی سردرگم بنظر میرسید ؛ اما در نیمه دوم پیشرفت کرد و چیزی نمانده بود تا به رویس پاس گل بدهد.

 

مانوئل آکانجی : 6/10

آکانجی در دقیقه 41 خیلی بد عمل کرد و در آستانه دروازه توپ را به دستان پاولنکا کوبید. اما خطایی که روی او صورت گرفت ، دورتموند را به سه امتیاز رساند.

 

متس هوملس : 6.5/10

مدافع باتجربه آلمانی یکی از بهترین بازیهای فصل اش را انجام داد. او به خوبی جاش سارگنت مهاجم زهردار حریف را مهار کرد و فلورین کوفلت اورا تعویض کرد. هوملس اجازه تهدید دروازه را به جانشین سارگنت (نیک ولتماده ) نمیداد.

 

رافا گریرو : 8/10

فولبک پرتغالی در دقیقه 12 با یک ضربه دقیق توانست گلزنی کند. او مثل همیشه به خوبی میتوانست از سمت چپ نفوذ کند اما اشتباهات کوچکی در فاز دفاعی داشت. در مجموع عملکرد گریرو عالی بود و بهترین بازیکن زمین شد.

اکسل ویتسل : 6.5/10

ویتسل خیلی موثر در میانه های زمین عمل کرد و نشان داد که دلیل اصلی افول اش ، اشتباهات تاکتیکی فاوره بوده است. پخش توپ او بسیار سریعتر از قبل بود و مسیر هافبک های برمن را برای ایجاذ ضدحمله مسدود کرده بود.

 

جود بلینگهام : 5.5/10

چیزی نمانده بود ارسال کوتاه بلینگهام و اشتباه کریستین گروس دورتموند را پیش بیندازد ، اما مدافع برمن خوش شانس بود و پاس اشتباهش به تیر دروازه برخورد کرد. این بازیکن 17 ساله همیشه به دنبال توپ برود و اتفاقاتی را رقم بزند ، حتی اگر قدرت تصمیم گیری پایینی داشته باشد. او هنگام تعویض با یولیان برانت بسیار خسته بود.

 

جیدون سانچو : 6/10

جواهر انگلیسی اولین گل بوندسلیگایی خود را بثمر رساند اما این گل آفساید اعلام شد. سانچو در جناحین بسیار تیز بود اما مانند بلینگهام در اواخر بازی خسته بود. او در ثانیه های پایانی یک موقعیت عالی را از دست داد.

 

مارکو رویس : 8/10

رویس در فاز هجومی بسیار موثر تر واقع شد و شایسته گلزنی بود. او ضربه ریباند را زیرکانه وارد دروازه کرد.

 

چیووانی رینا : 6/10

رینا خستگی ناپذیر بود و خط دفاعی برمن را بشدت آزار داد. پدیده آمریکایی دز ایجاد موقعیتهای گلزنی به تیم کمک کرد اما برخی از تصمیماتی که در یک سوم دفاعی حریف گرفت ناامید کننده بود.

 

یوسوفا موکوکو : 5/10

موکوکو بسیار سریع عمل میکرد اما استرس او در زمین کاملا مشهود بود. عقرب آلمانی ثابت کرد برای نیش زدن مدافعین حریف و گلزنی به کمی فرصت نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید