به گزارش دورتموند ایران ، اولین تجربه ادین ترزیچ به عنوان سرمربی دورتموند با پیروزی ارزشمند در ورز اشتادیون همراه بود تا شواعتس گلب برای دومین بار پیاپی در این ورزشگاه به پیروزی برسد.

از همان ابتدا ، دورتموند بازی چشم نوازی را ارائه کرد و مزد آن ، گل رافائل گریرو در دقیقه 12 بود. حرکت زیبای جیدون سانچو زمینه ساز این گل بود تا مدافع پرتغالی در محوطه جریمه پر ازدحام وردربرمن ، توپ را از بالای دستان پاولنکا عبور دهد.

حملات دورتموند همچنان ادامه داشت. بازگشت مارکو رویس به پست تخصصی اش جان تازه ای به تیم بخشیده بود.

وردربرمن که راهی برای نفود به محوطه جریمه دورتموند نداشت ، سعی کرد با شوت های از راه دور دروازه بورکی را تهدید کند.

در دقیقه 29 ، ضربه کات دار کوین موالد دور از دستان بورکی وارد دروازه شد.

 

پس از دریافت گل اول ، دورتموند سراسیمه حمله شد. در اواخر نیمه اول ، ارسال بلند مارکو رویس به مانوئل آکانجی رسید اما مدافع سوئیسی با بی دقتی توپ را در اختیار پاولنکا قرار داد.

تنها چند ثانیه بعد ، چیزی نمانده بود که آکانجی تاوان بی دقتی اش را بدهد ؛ ضربه کات دار آگوستینسون در گوشه محوطه جریمه با سیو فوق العاده بورکی به کرنر رفت.

در دقیقه 50 ، یوسوفا موکوکو که برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت در آستانه دروازه توپ را با با یک ضربه بد به بیرون زد. موکوکو در اوایل بازی نیز نتوانست پاس رینا را وارد دروازه کند.

بعد از این موقعیت ، وردربرمن به خوبی توانست بازی را تا دقیقه 70 مدیریت کند. در دقیقه 72 ، ارسال دقیق موری به مارکو رویس رسید اما پاولنکا اجازه گلزنی به کاپیتان را بعد از چند هفته ناکامی نداد.

در دقیقه 77 ، مانوئل آکانجی از سهل انگاری پاولنکا بهترین بهره را برد و دروازه بان برمن مرتکب خطای پنالتی شد.

پاولنکا ضربه رویس را مهار کرد تا اشتباهش را جبران کرده باشد ، اما در ریباند دروازه اش برای دومین بار توسط خود رویس باز شد.

حملات نصف و نیمه وردربرمن بی ثمر بود و شاگردان ترزیچ با مدیریت خوب بازی در دقایق پایانی سه امتیاز ارزشمند را دشت کردند.

تنها اتفاق ناخوشایند این بازی ، مصدومیت متس هوملس در لحظات پایانی بود ؛ وضعیت مدافع باتجربه نامشخص است.

 

دیدگاهتان را بنویسید