دو گلی که ارلینگ هالند در اوایل بازی بثمر رساند ، توسط مدافعان با اشتباهات متعددشان جبران شد و نیمه اول با تساوی 2-2 خاتمه یافت. مقاومت دورتموند در حالی که بسیاری از بازیکنان کلیدی اش را در اختیار نداشت 42 دقیقه ادامه یافت ، اما بعد از خطا روی امره جان و دور ماندن این صحنه از چشم داور ، توماس مونیه توپ را برای لئون گورتزکا محیا کرد و گل سوم بثمر رسید.

دورتموند که همه آرزوهای خود را برباد رفته میدید ، لحظاتی بعد گل چهارم را بازهم توسط لواندوفسکی دریافت کرد. زنبورها بازی که میتوانستند در آن پیروز شوند را با اشتباهات فردی و تعویض های اشتباه از دست دادند. در اینجا ، عملکرد بازیکنان را در درکلاسیکر بررسی میکنیم:

 

ماروین هیتس : 5/10

در صحنه پنالتی ، واکنش ماروین هیتس کمی سریع بود و همین باعث شد تا لواندوفسکی فضای بیشتری برای باز کردن دروازه پیدا کند. اما تقریبا هیچ شانسی برای مهار سایر شوتهای منجر به گل نداشت. او در اواسط نیمه دوم پس از مهار ضربه کیمیش مرتکب اشتباه شد اما خوشبختانه بایرن به گل نرسید.

 

امره جان : 5.5/10

جان در صحنه گل اول بایرن فاصله زیادی با لواندوفسکی داشت و میتوانست بهتر عمل کند. اما به جز این صحنه مرتکب اشتباهی نشد و در اکثر دوئلها به پیروزی رسید. لحظاتی قبل از گل سوم بایرن مونیخ ، خطا روی امره جان واضح بود اما داور دستور به ادامه کار داد.

 

متس هوملس : 5.5/10

هوملس نیز مانند جان فضای زیادی در اختیار لواندوفسکی گذاشت تا مهاجم لهستانی گل اول باواریایی هارا وارد دروازه کند. اما به غیر از این ، وی چند دفع توپ و تکل حیاتی داشت. اما اینها برای کسب امتیاز از درکلاسیکر کافی نبود.

 

دن اکسل زاگادو : 6/10

زاگادو پس از هفته ها به ترکیب اصلی بازگشت و عملکرد قابل قبولی را ارائه داد.  او در طول 7 دقیقه دفع توپ های زیادی داشت و حملات بایرن را خنثی کرد.

 

توماس مونیه : 4/10

ادین ترزیچ به آمادگی متیو موری توجهی نکرد و توماس مونیه به عنوان فولبک راست مورد استفاده قرار گرفت. او شروع خوبی در بازی داشت اما اشتباهات او خیلی سریع از راه رسید. مدافع بلژیکی در دقیقه 25 به راحتی میتوانست توپ را به هالند برساند تا حساب کار 3-0 شود ؛ اما پاس ضعیف او به مقصد نرسید. این پاس مونیه به تدریج تسلط دورتموند بر بازی را کاهش داد و بایرن در عرض چند دقیقه به بازی بازگشت. مونیه نتوانست کومان را مهار کند و وینگر فرانسوی خطرات زیادی برای دورتموند ایجاد کرد.  او با یک دفع توپ ضعیف و محیا کردن توپ برای لئون گورتزکا در دقیقه 88 شاهکار خود را تکمیل کرد.

 

توماس دلینی : 6/10

در نیمه اول ، دلینی به خوبی دفاع کرد و پاس او در دقیقه 2 به هالند منجر به گل شد. دلینی در مقابل جاشوا کیمیش و لئون گورتسکا به پیروزیهای زیادی رسید و در دقیقه 69 زمین بازی را ترک کرد.

 

محمود داهود : 5.5/10

محمود داهود که در این هفته ها تبدیل به مغز متفکر دورتموند شده بود ، مهره کلیدی برای آزار دادن خط دفاعی و میانی بایرن به شمار میرفت. او در صحنه گل دوم یک پاس فوق العاده را به نیکو شولتز ارسال کرد. اما خطای بی مورد وی در محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند. داهود در نیمه دوم ناکارآمد ظاهر شد و هیچ فشاری به بایرن وارد نکرد.

 

نیکو شولتز : 5/10

پاس تو در نیکو شولتز برای تورگن هازارد گل دوم شواغتس گلب را به ارمغان آورد. اما بعد از این نتوانست کار خاصی انجام بدهد و عدم مهار لروی سانه برای دورتموند دردسرساز شد ؛ تا جایی که او در صحنه گل اول میزبان به راحتی از وینگر آلمانی بایرن جا ماند.

 

تورگن هازارد : 7/10

هازارد در دقیقه 9 یک پاس گل را به ثبت رساند و در طول نیمه اول سخت تلاش میکرد. اما در نیمه دوم مشخص بود که آمادگی بازی پرفشاری مانند درکلاسیکر را پس از بازگشت به مصدومیت ندارد. با این وجود ، عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.

 

مارکو رویس : 5/10

رویس شروع خوبی مانند همه بازیکنان داشت ، اما نتوانست موثر باشد. او در دفاع به تیم کمک میکرد و اکثر مواقع در نیمه زمین خودی حضور داشت. در اوایل نیمه دوم اعتراض رویس به خطایی که در محوطه جریمه روی او رخ داده است توسط داور نادیده گرفته شد.

 

ارلینگ هالند : 8.5/10

دو شوت ، دو گل. اما او پس از بریس خود در 7 دقیقه توسط هافبک ها و وینگرها تغذیه نشد. امیدوارم مصدومیت هالند جدی نباشد و تعویض او یک اقدام محتاطانه باشد تا بتواند در لیگ قهرمانان به تیم کمک کند.

(هالند همچنین به 100 گل در دوران حرفه ای بازی خود رسید. غول نروژی تنها در 147 بازی به این رکورد دست یافته است.

 

 

                                                ***

 

اشتفان تیگس : 5/10

تیگس بعد از ورود به زمین به جای هالند سخت تلاش کرد اما نتوانست عملکرد مهاجم نروژی را تکرار کند.

 

یولیان برانت: 5/10

برانت پس از ورود به زمین به جای تورگن هازارد هیچ تفاوتی در جریان بازی ایجاد نکرد.

 

متیو موری : N/R

موری پس از ورود به زمین مسابقه کاملا محکم بازی کرد؛ یک سانتر عالی برای اشتفان تیگس و چند تکل حیاتی

 

جود بلینگهام : N/R

بلینگهام هفت لمس توپ داشت اما نتوانست در دقایق پایانی گورتزکا را متوقف کند.

 

رینیر ژسوس : N/R

وقتی رینیر به جای رویس وارد زمین شد ، مشخص بود دورتموند به دنبال کسب یک امتیاز است. او پنج لمس توپ در درکلاسیکر داشت.

دیدگاهتان را بنویسید