با پیروزی 4-5 در مجموع ، دورتموند تحت هدایت ادین ترزیچ به عنوان اولین تیم جواز حضور در یک چهارم نهایی را بدست آورد. سرمربی کروات/آلمانی زنبورها که در بازی رفت اولین دیدار خود را به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان تجربه کرد ، بعد از چهارسال تیم را به مرحله بالاتر رساند.

در اینجا ، عملکرد و نمرات بازیکنان را در این دیدار بیاد ماندنی بررسی میکنیم.

 

ماروین هیتس : 7/10

هیتس هیچ شانسی برای مهار دو ضربه منجر به گل ان نصیری نداشت. اما در طول بازی مرتکب هیچ اشتباهی نشد و هواداران بعد از مدتها اطمینان به سنگربان خود را تجربه کردند. با چند سیو حیاتی هیتس نقش مهمی در این پیروزی ایفا کرد.

 

متیو موری : 6/10

موری یک نمایش مستحکم دیگر در خط دفاع را ارائه داد. مهار اوکامپوس مهم ترین و دشوار ترین وظیفه موری در این بازی بود که مدافع 20 ساله به خوبی از پس آن برآمد و ثابت کرد که گزینه اول برای حضور در ترکیب اصلی است. موری همچنین اجازه نداد که کارت زرد او در ابتدای بازی روی عملکردش تاثیری داشته باشد.

 

امره جان : 5/10

امره جان در دوئلهای زیادی پیروز شد ، اما با یک خطای احمقانه در محوطه جریمه راه بازگشت را برای سویا فراهم کرد.

 

متس هوملس : 7/10

هوملس در مجموع 11 دفع توپ داشت ، در اکثر دوئلها پیروز شد و خط دفاع را به خوبی هدایت کرد. او نتوانست مانع گلزنی حریف شود ، اما وظایف خود را به خوبی انجام داد و سخت برای تیم تلاش کرد.

 

نیکو شولتز : 6/10

شولتز لحظات پر خطری را مقابل سوسو تجربه کرد و در طول 90 دقیقه تحت فشار بود و فرصت کمی برای طراحی حملات پیدا کرد. البته نیکو شولتز آغازگر حمله منجر به گل اول دورتموند در دقیقه 35 بود.

 

توماس دلینی : 6/10

دلینی مثل همیشه بی سر و صدا به کار خود ادامه داد و به خوبی دفاع کرد. البته در فاز هجومی نتوانست موثر باشد و مانند گذشته در دوئلها به موفقیت نمیرسید.

 

جود بلینگهام : 7.5/10

بلینگهام 17 ساله در میانه زمین فوق العاده ظاهر شد. او در اکثر دوئلها پیروز شد و بی نقص بازی کرد. چیزی نمانده بود که گل فصل لیگ قهرمانان را بثمر برساند ، اما ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه عبور کرد. فریادهای بلینگهام بعد از موقعیت هایی که توسط سایر بازیکنان از دست میرفت ، نشان میدهد که چقدر موفقیت تیم برای او ارزش دارد.

 

محمود داهود : 7/10

یک نمایش چشمگیر دیگر از داهود. او در صحنه گل اول پاس زیبایی برای رویس ارسال کرد و با اعتماد بنفس بالا در هر زمان ممکن اقدام به شوتزنی کرد.

البته او یک موقعیت عالی را در نیمه دوم از دست داد تا کار سویا یکسره نشود.

 

تورگن هازارد : 5/10

هازارد در ضدحملات خطرناک بنظر میرسید. اما تصمیم نهایی او اغلب مواقع ناامید کننده بود. وینگر بلژیکی بدشانس بود که ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت. او در دقیقه 67 جای خود را به فلیکس پاسلاک داد.

 

مارکو رویس: 6.5/10

رویس هم مانند هازارد در ضدحملات سویا را آزار داد. او یک پاس گل زیبا برای ارلینگ هالند ارسال کرد تا حساب کار 1-0 شود. البته رویس شانس بثمر رساندن گل سوم را داشت که ضربه سر او به بالای دروازه رفت. او در دفاع نیز حضور داشت و 4 تکل موفق به ثبت رساند.

 

ارلینگ هالند : 8/10

یک رکورد شکنی دیگر برای هالند ؛ غول نروژی با بریس خود به بیستمین گل در لیگ قهرمانان رسید. او همچنین در دفاع چند دفع حیاتی داشت.

 

 

تعویضی ها : مونیه ، زاگادو ، پاسلاک : N/R

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید