دورتموند بازهم قربانی اشتباهات فردی و بی برنامگی شد ؛ دو گل احمقانه در عرض چندثانیه که ثابت کرد دورتموند باید بین بد و بدتر در دروازه یکی را انتخاب کند.

از همان لحظات اول کریستین اشترایش با پرس شدید دورتموند خط دفاعی را آزار داد و فرایبورگ در نیمه اول موقعیت های زیادی خلق کرد. البته دورتموند هم بدشانس بود ، ضربه امره جان در دقیقه 2 به تیر برخورد کرد و فلورین مولر در دقیقه 19 ضربه ارلینگ هالند را به زیبایی مهار کرد.

 

در دقیقه 49 ، ضربه یئونگ جئونگ کره ای با اشتباه هیتس وارد دروازه شد ؛ اما فاجعه اصلی هنوز نرسیده بود.

در دقیقه 52 ، سانتر جاناتان شمید روی دستان هیتس فرو آمد ، اما با برخورد توپ به تیر دروازه به طرز عجیبی هیتس در سه دقیقه دو گل به میزبان هدیه داد.

اما بی برنامگی هافبکها و مهاجمان تیم مشخص بود و دروازه فرایبورگ آنطور که باید تهدید نمیشد. ادین ترزیچ موکوکو را به زمین مسابقه فرستاد تا کمی جریان بازی تغییر کند.

در دقیقه 76 روی پاس ارلینگ هالند ، یوسوفا موکوکو اختلاف را به حداقل رساند تا دورتموند کار را امیدوارانه تر دنبال کند. اما تقریبا تمام شوتها توسط فلورین مولر مهار شد و یا به مدافعان فرایبورگ برخورد کرد.

 

با شکست شواغتس گلب در این بازی ، سهمیه لیگ قهرمانان بیشتر از همیشه به خطر افتاد.  تنها چندهفته تا مصاف مقابل سویا در لیگ قهرمانان مانده و با این شرایط باید برای سومین فصل پیاپی از این رقابتها در یک هشتم نهایی خداحافظی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید