به گزارش دورتموند ایران ، گل یوسوفا موکوکو در دقیقه 76 برای کسب حداقل امتیاز در شوارزوالد کافی نبود تا دورتموند تا اینجای فصل ، از فصل گذشته شکست بیشتری را تجربه کرده باشد. شب نه چندان خوب رویس ، هالند ، گریرو و سانچو نیز میتواند در اولین شکست مقابل فرایبورگ پس از 10 سال نقش داشته باشد.  در اینجا ، عملکرد و نمرات بازیکنان را بررسی میکنیم.

 

ماروین هیتس :3/10

هیتس در نیمه اول تحت پرس شدید فرایبورگ گاهی مرتکب اشتباه میشد ، او خوش شانس بود که دفع ناقص اش در نیمه اول توسط آکانجی خطرساز نشد.

برخلاف چند سیو درخشان در بازی مقابل پادربورن ، هیتس بدترین بازی خود برای دورتموند را تجربه کرد. شیرجه بسیار ضعیف او باعث شد تا شوت قابل مهار یئونگ چئونگ وارد دروازه شود.

3 دقیقه بعد ، دفع ناقص او روی ضربه جاناتان اشمیت باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کرده و دومین گل میزبان بثمر برسد. هیتس با این اشتباهات ثابت کرد که دورتموند نیاز مبرمی به خرید یک دروازه بان مطمئن دارد.

 

امره جان : 5/10

امره جان در پست دفاع راست بازی کرد و برای مهار نفوذهای وینچنزو گریفو شب سختی را گذراند. او زیاد فرصت پیشروی پیدا نکرد ، اما در دقیقه 2 بدشانس بود که نتوانست یکی از زیباترین گلهای فصل را بثمر برساند.

جان در دوئلها نیز بد عمل نکرد ، اما در چند صحنه میتوانست بهتر بازیسازی کند ؛ حرکت طولانی مدت امره جان با توپ فرصت کافی به مدافعین و هافبکهای حریف را برای مسدود کردن فضاها میدهد.

 

متس هوملس : 5/10

 

یک نمایش معمولی دیگر از مدافع باتجربه آلمانی ؛ او در اکثر زمان بازی اجازه حرکت به دمیروویچ نمیداد ، اما هوملس تحت فشار شدید فرایبورگ به ندرت پاس رو به جلو میداد.

مانوئل آکانجی : 4.5/10

آکانجی نیز مانند هوملس مشکلات زیادی در خط دفاعی داشت ؛ اما با واکنش سریع خود اجازه گلزنی به فرایبورگ را در دقایق ابتدایی نداد.

 

رافائل گریرو : 5/10

بازی هجومی گریرو در نیمه اول باعث شد تا موقعیتهای زیادی خلق شود. اما او نتوانست این عملکرد را در نیمه دوم تکرار کند. مدافع پرتغالی در چند صحنه بنظر وظایف دفاعی خود را فراموش کرده بود و در صحنه گل دوم فرصت و فضای زیادی در اختیار اشمیت گذاشت.

توماس دلینی : 4.5/10

دلینی وظایف دفاعی زیادی را بر عهده داشت و او در نیمه اول سخت در حال تلاش بود. اما با این حال فرایبورگ توانست میانه زمین را تا حدودی تصاحب کند . هافبک دانمارکی نیز در دقیقه 49 در مهار یئونگ جئونگ ضعیف عمل کرد. او در دقیقه 60 با محمود داهود تعویض شد.

یولیان برانت : 3.5/10

یکبار دیگر برانت در پست شماره هشت بازی کرد و نتوانست تاثیر گذار باشد و اصلا دروازه فرایبورگ را تهدید نکرد. پاسهای او به مقصد نمیرسیدند و بارها به راحتی توپ را از دست داد. همچنین وی در پشت خود فضاهای خالی زیادی داشت و دلینی مجبور بود به تنهایی این فضاهارا پر کند.

او در دقیقه 45 با جود بلینگهام تعویض شد و در حضور یواخیم لوو یکی از بدترین بازیهای خود برای دورتموند را انجام داد.

 

جیدون سانچو : 4/10

جواهر انگلیسی در این بازی کمی خسته بنظر میرسید. البته با این حال توانست بیشتر از بقیه هم تیمی های خود خط دفاعی فرایبورگ را آزار دهد و گاهی وقتها در دفاع نیز به تیم کمک میکرد ، اما تصمیم گیری او در یک سوم دفاعی حریف چندان قابل تعریف نبود و تمام ضربات اش به مدافعان میزبان برخورد کرد.

مارکو رویس : 4/10

رویس در بیشتر زمانی که در زمین بازی بود کار خاصی انجام نداد و بنظر برنامه های فرایبورگ برای مهار او نتیجه بخش بوده است. رویس در حالی که تیم 2-0 عقب بود به ندرت رو به جلو حرکت میکرد. انتظارات از کاپیتان دورتموند بیش از اینهاست.

جیووانی رینا : 4/10

با حضور در جناح راست ، رینا یک پاس عالی برای ارلینگ هالند ارسال کرد که تبدیل به گل نشد. به غیر از این ، وینگر آمریکایی لحظه امیدوار کننده ای نداشت و واضح است که از اعتماد بنفس کافی در این شرایط سخت برخوردار نیست.

 

ارلینگ هالند : 5/10

هالند با سیو عالی فلورین مولر از گلزنی در این دیدار بازماند. او  یک توپ برای یوسوفا موکوکو محیا کرد و تک گل دورتموند در این بازی بثمر رسید.

اما غول نروژی توسط دفاع فرایبورگ مهار شد و نتوانست مانند بازی رفت درخشان عمل کند.

 

                                               ***

تعویضی ها:

 

جود بلینگهام : 5/10

بلینگهام در نیمه دوم تلاش زیادی کرد اما نتوانست تفاوتی در بازی ایجاد کند.

 

یوسوفا موکوکو : 7.5/10

موکوکو تنها بازیکن دورتموند در این بازی بود که جای انتقاد چندانی باقی نگذاشت. ضربه او لحظاتی پس از ورود به زمین با بدشانسی به تیر برخورد کرد و سپس یک گل بثمر رساند. او فرصت دیگری برای ثبت یک بریس حیاتی داشت ، اما نتوانست فلورین مولر را مغلوب کند.

 

محمود داهود : 6/10

دورتموند در زمین مسابقه قطعا با محمود داهود بهتر بنطر میرسید. عملکرد امیدوار کننده از هافبکی که روزهای سختی را سپری میکند. گل موکوکو با کمک باز پس گیری توپ توسط داهود بثمر رسید.

 

رینیر ژسوس : 5/10

رینیر از بازیهای قبلی خود بهتر بنظر میرسید ، ا.ما با اینحال نتوانست کار خاصی انجام دهد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید