به گزارش دورتموند ایران و به نقل از اتلتیک ، مارکو رویس از حضور در یورو 2020 انصراف داد تا برای فصل آینده ریکاوری کند. رویس در این فصل برای دورتموند درخشید و انتظار میرفت تا یواخیم لوو اورا به مانشافت دعوت کند. اما عصر سه شنبه کاپیتان زنبورها به صورت رسمی انصراف خود از شرکت در یورو را اعلام کرد.

یوواخیم لوو تا ساعاتی دیگر لیست تیم ملی آلمان را برای این مسابقات اعلام خواهد کرد.

 

سابقه بین المللی رویس :

رویس در بازیهایی که برای تیم ملی آلمان انجام داد توانست عملکرد مسحور کننده را به نمایش بگذارد ، اما مصدومیت و بدشانسی های پیاپی اورا از حضور در چندین تورنومنت حساس محروم کرد.

اولین گل وی در بازی مقابل یونان در یک چهارم نهایی یورو 2012 بود. اما جام جهانی 2014 و یورو 2016 را به دلیل مصدومیت از دست داد. اما در جام جهانی 2018 مانشافت به لطف رویس توانست به تنها پیروزی خود دست یابد.

در مجموع ، او در 44 بازی برای تیم ملی آلمان 13 گل بثمر رسانده است.

 

عملکرد باشگاهی :

بدون شک رویس از عوامل اصلی صعود دور از انتظار دورتموند به لیگ قهرمانان و قهرمانی در جام حذفی آلمان بود. از ماه دسامبر و تحت هدایت ادین ترزیچ ، رویس 7 پاس گل داده و 5 بار دروازه رقبا را باز کرده است ( در بوندسلیگا )

 

جانشین او در مانشافت ؟ :

یوواخیم لوو در سالهای مربیگری خود در آلمان علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان جوان داشته است. با انصراف رویس از یورو فرصت طلایی برای فلوریان ویرتز 18 ساله و جمال موسیالا ایجاد خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید