به گزارش دورتموند ایران و به نقل از اشپورت بیلد ، تناقض های زیادی در مصاحبه های فاوره و زورک به چشم میخورد ؛ سرمربی میگوید به بازیکنان دیگر نیاز داریم و مدیر ورزشی معتقد است دورتموند ظرفیت خرید بازیکن دیگری را ندارد.

فاوره در سمت چپ آرایش تیم نگران است ؛ گریرو ، شولتز و هازارد بازیکنان مطمئن در این سمت اند ، اما بازیکن ذخیره ای در این سمت نیست. سرمربی 63 ساله دورتموند همچنان مخالفتهایش را با نیکو شولتز را مانند فصل قبل ادامه داده و این مدافع را گزینه ایده آلی برای حضور در ترکیب نمیداند.

فاوره چندی پیش از سیستم 4 نفره حمایت کرد و گفت سیستم مورد علاقه اش است و همه تیمهای بزرگ با 4 دفاع به میدان میروند. هواداران نیز در قرارگیری مهره ها در خط دفاع نظرات متفاوتی دارند.

مخالفت زورک با فاوره کمی بعد از قرض گرفتن رینیر ژسوس از رئال مادرید بود ؛ مدیر ورزشی دورتموند که به تازگی 58 سالگی اش را جشن گرفت اعلام کرد که خرید بازیکن دیگری جایی در برنامه شان ندارد. زورک در ادامه صحبتهایش نیز تصریح کرد که بیشتر هدف بوروسیا حفظ شرایط متعادل اقتصادی در بحران کرونا است تا خرید بازیکن!

از طرف دیگر دوره حضور قرضی ماریوس وولف در هرتابرلین به پایان رسیده و این بازیکن به دورتموند بازگشته است؛ اما ظاهرا فاوره میل چندانی به بازی گرفتن از وولف همانند شولتز ندارد. تناقض دیگر به همین مسئله برمیگردد ؛ صحبتهای زورک به گونه ای بود که وولف قرار است در دورتموند بماند. او گفت که دورتموند هیچ کدام از وینگرهایش را در فصل گذشته از دست نداده و به خوبی آنهارا حفظ میکند.

لوسین فاوره تا پایان فصل 20/21 با دورتموند قرارداد دارد و اگر قهرمانی بوندسلیگا را کسب نکند خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود. احتمالا فشارهای فاوره به مدیران در زمینه خرید بازیکن به همین دلیل است.

 

دیدگاهتان را بنویسید