به گزارش دورتموند ایران و به نقل از اسکای، رینیر برزیلی 18 ساله که از همین ابتدا جای خود را در تمرینان بروسیا دورتموند پیدا کرده است طی مصاحبه ای در مورد اهداف خود صحبت کرد. او همچنین فاش كرد كه دو بازیکن دورتموند او را به طور ویژه حمایت می كنند.

رینیر در مورد شهر دورتموند :

دورتموند شهر زیبایی است. من اینجا را خیلی دوست دارم ، پدرم هم آن را خیلی دوست دارد. همیشه برای من بسیار مهم است که پدرم احساس راحتی کند. همچنین اینجا به ما خیلی خوب رسیدگی میشود ، این تحقق یک رویای دیگر است.

در مورد باشگاه بروسیا دورتموند :

یک باشگاه بزرگ با استادیوم عالی و تاریخ بسیار خوبی است. در برزیل شما این باشگاه را دنبال می کنید زیرا بسیاری از برزیلی ها مانند تینگا ، ده ده و آموروسو در اینجا بازی کرده اند. یک برزیلی نیز در اینجا وجود دارد.

اهداف شخصی و ورزشی وی :

من می خواهم به عنوان بازیکن رشد کنم و چیزهای جدید یاد بگیرم ، من همچنین می خواهم چیزهای جدیدی را به عنوان یک فرد یاد بگیرم. می خواهم خودم را توسعه دهم ، همچنین می خواهم زبان های جدید انگلیسی و آلمانی را یاد بگیرم. من می خواهم با باشگاه موفق شوم و عناوین کسب کنم ، در این کار به رشد خود ادامه دهم و به هواداران شادی زیادی ببخشم.

تصمیم وی برای انتقال به شواغتس گلب :

ما می توانستیم در اسپانیا بمانیم ، اما وقتی گزینه دورتموند پیش آمد ، ما مجبور نیستیم بیش از حد فکر کنیم. بروسیا برای بازیکنان جوان و در حال پیشرفت شناخته شده است. با باز کردن گزینه ، ما می دانستیم این کار درستی بود که ما باید انجام دهیم و می خواهیم آن را انجام دهیم.

پست بازی او :

من واقعاً می توانم در تمامی پست های تهاجمی بازی کنم. هر موقع که مربی به من نیاز داشته باشد ، آماده خواهم بود . من می خواهم به تیم کمک کنم ، می خواهم بهترین تلاش خود را برای تیم انجام دهم. من در واقع از تمام پست های هجومی لذت میبرم .

درباره الگوی خود :

من مطمئناً كاكا را الگوی خود می نامیدم. اما من نمی خواهم كاكای دوم باشم ، می خواهم مردم را با توانایی های خودم متقاعد کنم که مرا رینیر بنامند. من نقطه قوت خود را بازی سریع در زیر فشار و پاس های کوتاه میبینم . من دوست دارم به هم تیمی هایم کمک کنم تا آنها را در موقعیت های خوبی قرار بگیرند ، اما همچنین دوست دارم خودم نیز تمام کننده باشم .

ارتباط با هم تیمی ها :

مطمئنا ارتباط گرفتن با محیط جدید ، آنچنان آسان نمیباشد . وقتی به اسپانیا رفتیم به واسطه یادگیری زبان اسپانیایی ، ارتباط گرفتن برایم ساده تر بود . البته در دورتموند دو بازیکن هستند که به طور ویژه به من کمک میکنند ؛ ویتسل که سابقه بازی در بنفیکا لیسبون را دارد و رافا گریرو که خود پرتغالی است . بنظرم مشکلی پیش نخواهد آمد ، باید زودتر زبان جدید را بیاموزم .

دیدگاهتان را بنویسید