به گزارش دورتموند ایران ، یوسوفا موکوکو امروز بعد از یک مصدومیت خفیف زانو به تمرینات بازگشت و میتواند شنبه در دیدار با لایپزیگ به میدان برود. انگسار کنف ، اشتفان تیگس و توبیاس راشل نیز با تیم اصلی تمرین کردند ؛ پس از دو نمایش قابل قبول از اشتفان تیگس ، مهاجم جوان آلمانی میتواند سومین بازی خود را برای تیم اصلی انجام دهد.

تورگن هازارد ، جود بلینگهام و مارسل اشملتزر غایبین دورتموند در بازی شنبه در ردبول آرنا خواهند بود.

پاتریک کلینمن ، خبرنگار نشریه کیکر در آستانه دیدار حساس دورتموند و لایپزیگ ، با سباستین کهل مدیر بخش فوتبال حرفه ای مصاحبه ای داشت. کهل در این مصاحبه ، وضعیت کنونی تیم و اهداف بوروسیا در این فصل را شرح داد.

کهل از بازیکنان دورتموند با توجه به رویایی با بایر لورکوزن ، مونشن گلادباخ و لایپزیگ انتظار عملکرد بهتری نسبت به دسامبر دارد:

انتظارات از وضعیت کنونی بسیار بالاتر است و همه میدانند که باید کارهای بیشتری انجام دهیم. باید سبک بازی و عملکرد جدیدی را در مستطیل سبز به جای بگذاریم.

 

هافبک اسبق بوروسیا معتقد است که با پیروزی مقابل چهار رقیب اصلی میتوان گامی بلند را برای رسیدن به اهداف برداشت:

دیدار با لایپزیگ ، لورکوزن و گلادباخ فرصتی بسیار خوب برای ماست و پیروزی مقابل آنها میتواند وضعیتمان را بهبود ببخشد. ما با ماینتس نیز در وستفالن بازی داریم و باید آنهارا شکست دهیم.

 

کهل افزود که دورتموند برنامه خاصی برای پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه ندارد ، اما باید منتظر هرگونه تحول احتمالی بود:

ما در حال فکر کردن و آمادگی برای تمام سناریوهای ممکن هستیم. هیچ برنامه ریزی صورت نگرفته و با مدیران صحبتی در این باره نداشتیم. اما باید در مقابل هرگونه تحول احتمالی آماده باشیم.

 

در مورد دیدار با وولفسبورگ:

ما شروع بسیار خوبی داشتیم و این یک پیروزی مهم در آخر هفته بود. بالاخره توانستیم در خانه سه امتیاز را بعد از چند نمایش ضعیف که منجر به تغییراتی شد دشت کنیم. با پیروزی مقابل تیم قدرتمند وولفسبورگ ، به بالای جدول صعود کردیم.

 

کهل در مورد وضعیت ادین ترزیچ در دورتموند افزود:

تیم ما به خوبی تمرین میکند و در هر جلسه ، به ترتیب روی برنامه های تاکتیکی ادین کار میکنیم. مهمتر از همه چیز ، رسیدن تیم به فرم ایده آل است ؛ باید همه بازیکنان تمرکز بیشتری در زمین داشته باشند و این تنها وظیفه ادین ترزیچ نیست ، بلکه وظیفه کل تیم است. شرایط بوروسیا در حال حاضر کمی غیر عادی به نظر میرسد و ما باید بدانیم چگونه با انتقادات کنار بیاییم. انتظارات ما بیشتر ازینهاست و غلبه بر  وولفسبورگ ، استارت مقتدرانه یک ماه هیجان انگیز و دشوار بود.

 

مدیر بخش فوتبال حرفه ای دورتموند در مورد چگونگی برخورد با انتقادات تصریح کرد:

 

وضعیت کنونی ما چیزی نیست که بازیکنان و اعضای تیم به راحتی آنرا پذیرفته باشند. انتظارات درون تیمی زیاد است و همه میدانند باید کارهای بیشتری انجام دهیم ؛ به همین دلیل است که همه در تمرینات تلاش زیادی میکنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید