فاوره در مورد شاگرداش : “زاگادو با تیم تمرین کرده . اما این بازی برای او زود است . رافا دردی را پشت ران خود حس میکند . باید دید او امروز چگونه است .”

فاوره درمورد ترکیب چرخشی :” این کار بزرگی است برای هر کسی ، نه فقط برای دورتموند . اما شاید 2 یا 3 بازیکن همه بازیا را انجام دهند .”

تسورک هم درمورد تیم گفت :” در مجموع ، ما تعادل خیلی خوبی بین دفاع و حمله تیم داریم ، ما میتونیم بدون هیچ مشکلی تغییر سیستم بدیم .”

همچنین اضافه کرد : ” جیدون از اعتمادی که بهش میشود خوشحال است و ارلینگ نیاز به استراحت ندارد اون مرد اول تیم است . چرا باید سرعت او را کم کنیم ؟ شخصی که جلوتر از بقیه است بطور خارق العاده ای برای ما خوب است . ”

تسورک در مورد گوریررو : “او فوتبالیست بزرگیه ، اون یکی از بهترین های ماست . وقتی در زمین است همیشه خوشایند و لذت بخش است .”

فاوره در مورد کّلن : “سابقه انها برای من اهمیتی ندارد از جمله شکست دو بر یک کلن در خانه مقابل بایرن . هرچند در چند بازی اخیر نتایج ان ها نزدیک بوده. بازی در شهر کلن همیشه نتیجه نزدیک به هم را رقم میزند. ان ها خوب سازمان یافته اند و بازی در مقابل ان ها دشوار است . ”
همچنین در مورد هالاند گفت: ” میخواهم تا حد امکان دیرتر به او فرصت استراحت بدهم . او با یک ریکاوری خوب خواهد توانست برای شکست کلن بازی کند.”
او ادامه داد:”این واقعیت که ما آسیب دیدگی طولانی مدت بسیار کمی داریم ، البته بسیار مهم است. این واقعیت که ما آسیب دیدگی طولانی مدت بسیار کمی داریم ، البته بسیار مهم است.”

فاوره در مورد مارادونا : ” من گل های و کیفیت خارق العاده ی او را به یاد دارم . شخصا ، یک بار با او دوستانه بازی کردم . اون بازیکن محشری بود . متاسفانه ، او زود از بین ما رفت .”
تسورک هم ادامه داد : ” من هم در مقابل او در بازی با بارسلونا بازی کرده ام . من نتونستم تکل های زیادی پیروز بشوم . در زمان من او بهترین بازیکن جهان بود. ”

تسورک در مورد علاقه خود به هالاند گفت :” ما برنامه ای بلند مدت با ارلینگ داریم و او مدت زیادی نیست که به ما اضافه شده . من از دیدن او با ما بسیار خوشحالم .”

دیدگاهتان را بنویسید