به نقل از اشپورت آین ، داوید رائوم دیگر هدف کهل در نقل و انتقالات نیست. او در 32 باری که در فصل پیش برای هوفنهایم به میدان رفت، 3 گل و 11 پاس گل از خود بجای گذاشت و تیمش در جایگاه نهم بوندسلیگا قرار گرفت. با اینحال رائوم در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا خود را بعنوان یکی از برترین مدافعان چپ بوندسلیگا معرفی و توجه هانسی فلیک را نیز به خود جلب کرد.

دلایل متعددی برای عدم جذب رائوم وجود دارد که به برخی از آنها اشاره میکنیم.

دلیل اول ، قیمت نسبتا بالای رائوم است. مدافع چپ آلمانی چهارسال دیگر با باشگاه زینسهایمی* قرارداد دارد و انتظار میرود رقم مورد نظر مدیران هوفنهایم برای فروش رائوم مبلغی در حدود 40 ملیون دلار باشد؛ بنابراین این بازیکن در صورت پیوستن به دورتموند به گرانترین خرید تاریخ باشگاه تبدیل خواهد شد.

نکته بعدی ، بند آژادسازی 35 ملیونی رائوم است که از تابستان بعدی فعال میشود و قیمت اورا کاهش میدهد. اگر رائوم در فصل پیش رو مجددا عملکرد درخشانی به نمایش بگذارد، قطعا مدیران بوروسیا با اطمینان بیشتری اقدام به جذب او خواهند کرد.

دلیل سوم ، عملکرد تام روته و پرینس آنینگ میباشد. روته که اواخر فصل قبل در چند بازی به میدان رفت، در 2 بازی دوستانه مقابل لونر و درسدن هم مدافع چپ بود. آنینگ نیز در برتری دورتموند در 2 بازی دوستانه نقش داشت. این دو ستاره جوان میتوانند جانشینان خوبی برای رافا گریرو باشند.

هنوز مشخص نیست که دفاع چپی در این تابستان به تیم اضافه خواهد شد یا خیر. اما در صورت عدم جذب رائوم یا هر مدافع چپ دیگر ، نگرانی چندانی برای این پست در باشگاه وجود نخواهد داشت.

طبق گزارشها ، نیکو شولز گزینه چهارم برای پست دفاع چپ است و انتظار میرود که تیم را بزودی ترک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*: زینسهایم شهری در ایالت بادن ووتمبرگ آلمان است که ورزشگاه خانگی هوفنهایم در آن قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید