به گزارش دورتموند ایران ، بروسیا دورتموند در آخرین بازی خود در ماه سپتامبر باید دربرابر بایرن قرار بگیرد ؛ بازی به میزبانی مونیخ برگذار میشود .

Bayern Munich vs Borussia Dortmund: Team news, lineups, and more! - Bavarian Football Works

بروسیا دورتموند روز شنبه با ارزش های خود فاصله داشت و اولین شکست فصل خود را در آگسبورگ متحمل شد. این نتیجه ای نبود که آنها امیدوار بودند ، به خصوص در اوایل فصل. پس از یک شروع قدرتمند مقابل گلادباخ ، سیاه و زردها در بازی دوم خود فرو ریختند و از نظر دفاعی گرفتار شدند.

برای اولین بازی وسط هفته این فصل ، احتمالاً شاهد چرخش تاکتیک فاوره برای اولین بار خواهیم بود . بازیکنانی مانند جولیان برانت و مارکو رویس که در سه بازی گذشته نیمکت نشین بودند ، می توانند برای شروع گزینه اول باشند.

Bundesliga: So BVB replaces Marco Reus and Julian Brandt - Bundesliga - World Today News

وضعیت تیم پیش از بازی

نیمکت و اسکلت دورتموند خالی تر از قبل خواهد بود ، جیدون سانچو و رومن بورکی بدلیل بیماری تیم را همراهی نکردند و تورگان هازارد ، دن آکسل زاگادو ، مارسل اشملزر و متئو موری نیز بازی را از دست میدهند. خوشبختانه شولتس به تمرینات تیمی بازگشت و می تواند نیمکت نشین شود. لوكاس پيشچک نيز دوباره به تمرينات بازگشت كه يك رشد عظيم براي دورتموند است. بایرن نیز قادر به استفاده از لروی سانه نخواهد بود .

ترکیب احتمالی (3-4-3) : ماروین هیتز – امره جان ، متس هوملس ، مانوئل آکانجی – توماس مونیه ، توماس دلینی، اکسل ویتسل ، رافائل گریرو – جولیان برانت ، مارکو رویس، ارلینگ هالند

دید ویژه به برخی بازیکنان

امید اول دورتموند ارلینگ هالند یک بازی غیرمعمول و آرام در برابر آگسبورگ داشت و به دنبال بازگشت با یک یا دو گل مقابل بایرن خواهد بود. در این بازی مارکو رویس پس از 3 بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی برمیگرد . رویس سابقه به ثمر رساندن گلهای مهم به بایرن را دارد ، بنابراین بازگشت کاپیتان دورتموند به ترکیب اصلی می تواند یک امیدواری بزرگ باشد.

BVB: Erling Haaland macht bei Spenden-Aktion von Marco Reus mit

نتایج 5 بازی قبل

دورتموند 0 – 1 بایرن

بایرن 4 – 0 دورتموند

دورتموند 2 – 1 بایرن

بایرن 5 -0 دورتموند

دورتموند 3 – 2 بایرن

Dortmund desperate to keep Bundesliga title race alive as Bayern arrive for Der Klassiker | Goal.com

 

دیدگاهتان را بنویسید