دیدار حساسی در هفته اول برای دورتموند در انتظار است. دیداری که در طول تاریخ همواره پرگل بوده و باید انتظار دیداری جذاب را داشت. هواداران دو تیم امید زیادی به درخشش تیمشان در این فصل دارند. اجازه استفاده از ظرفیت کامل ورزشگاه به هواداران داده شده و 81365 نفر میتوانند نظاره گر بازی باشند.

دورتموند فردا شب نیکولاس سوله را در اختیار نخواهد داشت. البته ترزیچ در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که او فقط مدت کوتاهی از میادین دور خواهد بود.

صالح اوزجان اوایل این هفته به تمرینات بازگشت و بنظر نمیرسد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. احتمال حضور جیو رینا و متیو موری بسیار کم است. فلیکس پاسلاک و تام روته نیز به علت مصدومیت از میادین دور هستند.

لورکوزن همچنان در شوک شکست مقابل تیم دسته سومی الفسبرگ است. با اینحال کسب مقام سوم در فصل گذشته بوندسلیگا آنهارا برای رقابت برای قهرمانی امیدوار میکند. لورکوزن با نقل و انتقالات زیرکانه در این تابستان تقویت شده است. سیائونه ، فلورین ویرتز و امینه عدلی را در اختیار ندارد اما احتمالا بقیه مهره ها از جمله آدام هلوژک در دسترس خواهند بود.

نکات بازی :

یا همه یا هیچ : 13 بازی اخیر دورتموند و لورکوزن با تساوی به اتمام نرسیده است. 9 بار دورتموند و 4 لورکوزن به پیروزی رسیده اند.

عملکرد در بازیهای خانگی و خارج از خانه : دورتموند با 13 برد و 4 شکست دومین تیم برتر در بازیهای خانگی بود. همچنین لورکوزن نیز با 9 پیروزی ، 5 تساوی و 3 شکست دومین تیم موفق در خارج از خانه در فصل 21/22 بود.

مقتدرانه ترین پیروزی خانگی : در مارس 2017 ، دورتموند با دو گل اوبامیانگ و گلهای دمبله ، پولیسیچ ، شورله و گریرو توانست لورکوزن را 6-2 شکست دهد. همچنین در سپتامبر 2019 ، دورتموند دوباره با پیروزی با اختلاف چهارگل و با بریس رویس و گلهای آلکاسر و گریرو دست یافت.

میانگین گل : میانگین گلهای دو تیم در 10 تقابل اخیرشان عدد 4/9 است ، تقریبا پنج گل در هر بازی!

 

ترکیب احتمالی:

  • دورتموند : کوبل ، مونیه ، هوملس ، اشلوتربک ، گریرو ، داهود ، بلینگهام ، رویس ، مالن ، آدیمی و موکوکو
  • لورکوزن : هرادسکی ، فریمپونگ ، کوسونو ، تاپسوبا ، هینکاپیه ، آرانگویز ، اندریش ، دیابی ، دمیربای ، شیک و هلوژک

دیدگاهتان را بنویسید