لحظه ای که ارلینگ هالند بیستمین گل خود را در بوندسلیگا بثمر رساند ، بنظر میرسید دورتموند کار سختی برای غلبه بر کلن نداشته باشد. اما یک اشتباه از بلینگهام و مونیه کافی بود تا زنبورها در آستانه بریس شدن مقابل تیم چهاردهم جدولی باشند. در دقیقه 90 ، هالند بازهم ناجی دورتموند شد و گل تساوی را بثمر رساند.

در اینجا ، عملکرد بازیکنان را در این دیدار بررسی میکنیم:

 

ماروین هیتس : 6/10

هیتس روی هیچکدام از گلهای کلن مقصر نبود و از اشتباهات بازیکنان بسیار ناامید خواهد شد. او همیشه هوشیار بود و پاسهای خطرناک مدافعان را به مقصد میرساند.

 

توماس مونیه : 3/10

یکی از بدترین بازیهای توماس مونیه در تمام دوران حرفه ای خود. او به اسماعیل جیکوبس یک موقعیت خوب را تقدیم کرد تا کلن پیشی بگیرد. یک اشتباه غیرقابل توجیه از بازیکن با تجربه ای مانند او.

وقتی در دقایق پایانی جای خود را به انگسار کناف داد ، دورتموند بسیار سرزنده تر بود.

 

امره جان : 6/10

او یک پاس گل عالی برای هالند ارسال کرد و در دفاع نیز نمایش خوبی به جای گذاشت. جان از حرکات رو به جلو ترسی نداشت.

 

متس هوملس : 5/10

اکثر مواقع هوملس از عملکرد سایر بازیکنان عصبانی بود ؛ اما خود او نیز با پاسهای بی دقت خود شب خوبی را سپری نکرد.

 

نیکو شولتز : 4/10

کمبود خلاقیت در او مشهود بود و در مقابل ماریوس وولف لحظات نومیدکننده ای را پشت سر گذاشت. به نظر میرسید فولبک آلمانی در لحظات پایانی بازی برنامه ای نداشت و آسان ترین گزینه را انتخاب کرد : پاس در عرض به بازیکن کناری

 

جود بلینگهام : 4.5/10

بلینگهام بازی را امیدوار کننده آغاز کرد اما با برخورد توپ با دست او یک پنالتی را برای کلن به ارمغان آورد. هافبک انگلیسی برای تیم سخت تلاش کرد اما تصمیم گیری های او در آخرین لحظه در برخی مواقع اشتباه بود.

 

محمود داهود : 5/10

داهود نقش چندانی در فاز هجومی نداشت و مجددا به عنوان شماره 6 مورد استفاده قرار گرفت. وقتی بلینگهام در حال حرکت رو به جلو بود ، داهود تنها میماند.

نیمکت نشینی توماس دلینی یک سپر دفاعی را از دورتموند سلب کرد و باعث شد تا دودا ( مهاجم کلن ) خطرات زیادی ایجاد کند.

 

یولیان برانت : 3/10

متاسفانه برانت در نیمه اول قیکس بود. او 38 لمس توپ داشت و 14 بار توپ را از دست داد. او همچنین در دوئلها اغلب شکست میخورد و در آغاز نیمه دوم زمین بازی را ترک کرد.

 

جیووانی رینا : 4/10

رینا بعد از هفته ها به ترکیب اصلی بازگشت اما بازهم نتوانست کار خاصی کند. تنها لحظه درخشان او ، ارسال پاس به تورگن هازارد در نیمه اول بود.

نهایتا رینا در دقیقه 66 جای خود را به رینیر داد.

 

تورگن هازارد : 4/10

هازارد از عملکرد خوب خود در بازی رفت کمی فاصله گرفته بود و بنظر آن عزم همیشگی را نداشت. به غیر از توپی که میتوانست در دقیقه 8 تبدیل به گل دوم شود ، هیچ مشکلی توسط هازارد برای خط دفاع کلن ایجاد نشد.

بنظر میرسد او هنوز برای حضور در ترکیب اصلی آمادگی کافی ندارد.

 

ارلینگ هالند : 7.5/10

هالند تنها بازیکن با آمادگی کامل در مقابل کلن بود. او در اوایل بازی گلزنی کرد و با یک گل دیگر در دقیقه 90 ، سبب فرار دورتموند از شکست شد. ضربه سر او در اواخر بازی با بدشانسی به تیر برخورد کرد ، یکبار توسط تیمو هورن از گلزنی محروم شد و یک موقعیت عالی برای یوسوفا موکوکو ساخت.

                                             ***

تعویضی ها :

 

یوسوفا موکوکو : 5/10

پس از گلزنی در دیدار مقابل هرتا ، موکوکو در نیمه دوم وارد زمین شد اما علی رغم همه تلاشهایش نتوانست تغییری ایجاد کند.

رینیر ژسوس : 5/10

رینیر به جای رینا وارد زمین شد و توانست یک موقعیت خوب برای هالند فراهم کند.

 

انگسار کناف : 7/10

کناف در 10 دقیقه پایانی وارد زمین شد و اولین بازی خود در بوندسلیگا را به ثبت رساند. او یک پاس گل برای هالند ارسال کرد و علی رغم فرصت بسیار اندکی که برای بازی پیدا کرد توانست از دو فولبک دورتموند بهتر عمل کند.

 

مانوئل آکانجی : N/R

آکانجی در لحظات واپسین برای افزایش شانس دورتموند در سانترها برای گلزنی و به عنوان مهاجم نوک وارد زمین شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید