15 بازیکن از دورتموند ، دو هفته پرفشار در فبفا دی را پیش رو دارند ؛ از جمله جیو رینا ، که برای اولین بار به تیم ملی آمریکا دعوت شده است ، یک روز قبل از تولد 18 سالگی خود؛ او طی چند وقت از کریستین پولیسیچ سبقت میگیرد؟

 

یواخیم لو همچنان بازگشت متس هوملس به مانشافت را رد میکند ؛ آیا عملکرد ضعیف هوملس در درکلاسیکر تصمیم لوو را تغییر داده یا مربی آلمانی از مدتها پیش خط زدن هوملس را در دستور کار خود قرار داده بود؟

برخلاف هوملس ، نام نیکو شولتز که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در لیست مانشافت دیده میشود ؛ یولیان برانت و محمود داهود نیز دیگر بازیکنان دعوت شده از دورتموند میباشند. پیشرفت چشمگیر داهود در 20/21 ، راهی به غیر از دعوت هافبک بی ادعا به لیست تیم ملی را برای لوو باقی نگذاشته است. برخلاف فیفا دی قبلی ، ابتلا به کرونا سبب خط خوردن امره جان از فهرست بازیکنان شد.

 

در تیم ملی بلژیک ، طبق معمول اکسل ویتسل ، توماس مونیه و ادن هازارد از سوی روبرتو مارتینز دعوت شدند. شیاطین سرخ طی این دو هفته به مصاف سوئیس (دیدار دوستانه) ، انگلیس و دانمارک (لیگ ملتهای اروپا ) میروند.  مانوئل آکانجی از سوئیس و توماس دلینی از دانمارک ، حالا مقابل مثلث بلژیکی قرار خواهند گرفت.

 

جیدون سانچو ، ارلینگ هالند و رافائل گریرو تک بازیکنان شواغتس گلب اند که به فهرست تیم ملی کشورشان راه یافته اند.

دیدارهای انگلیس : ایرلند ، بلژیک ، ایسلند

دیدارهای نروژ : رومانی ، نروژ ، اسرائیل

دیدارهای پرتغال : آندورا ، فرانسه ، کرواسی

 

در تیمهای زیر 21 و زیر 23 ساله ها ، فلیکس پاسلاک و لوکا اونبهاون از آلمان ، جود بلینگهام از انگلیس و رینیر ژسوس از برزیل به تیم ملی کشورشان دعوت شدند.

 

منبغ : BVBBUZZ

دیدگاهتان را بنویسید