به گزارش دورتموند ایران ، جیدون سانچو طی مصاحبه ای موضع خود در برابر حواشی اخیر را بیان کرد .

جواهر انگلیسی بعد از مدت طولانی در مورد وضعیت خود صحبت کرد و درباره گمانه زنی های انتقال در تابستان گفت:

من سعی می کنم از رسانه ها پیروی نکنم ؛ این کار می تواند تأثیر زیادی روی بازیکنان بگذارد. من نمی خواهم به این موضوع نگاه کنم ، می خواهم روی بهترین کاری که می توانم در زمین انجام دهم تمرکز کنم، مخصوصاً یادگیری ! برای من مهم است که لبخندی بر چهره خود داشته باشم و شلوغی های اطراف را نادیده بگیرم. مسیر من روشن است ، هر روز متمرکز می شوم و پیشرفت میکنم .

سانچو حداقل یک سال دیگر در جمع زرد پوشان خواهد ماند ، ماهها حدس و گمان درباره انتقال به منچستر یونایتد با یک کلمه قدرتمند از سوی مدیر ورزشی میشاییل تسورک به پایان رسید:

او فصل بعد برای ما بازی خواهد کرد، تصمیم نهایی است!

بازیکن انگلیسی به همراه هم تیمی هایش در حال آماده سازی برای فصل جدید است. او به معنای واقعی کلمه برنامه های بزرگی دارد !  وقتی از وی سؤال می شود که انتظار خود را ازفصل آینده با یک کلمه توصیف کند ، می گوید:

برای من … یک کلمه … با شکوه !

جیدون سانچو در مورد روز های اول حضورش در دورتموند اذعان نمود :

 وقتی برای اولین بار از خانه خارج شدم برای من خیلی سخت بود. من در سال اول کارهای دیوانه کننده زیادی انجام دادم. من فقط می خواستم به خانه برگردم. بعد از مدتی فهمیدم که اگر می خواهید در فوتبال پیشرفت کنید باید فداکاری کنید. وقتی به آن رسیدم ، تطبیق من با شرایط جدید زندگی ام برایم خیلی راحت تر بود .

دیدگاهتان را بنویسید