به گزارش دورتموند ایران ، تلخی شکست مقابل کلن برای هواداران زنده شد و دورتموند شانس طلایی نزدیک شدن به صدر جدول را از دست داد.

 

در دقیقه 2 مسابقه ، روی ارسال توماس مونیه مارکو رویس توپ را برای ارلینگ هالند محیا کرد و غول نروژی در همان ابتدای کار دورتموند را پیش انداخت ؛ اما با تصمیم داور این گل مردود اعلام شد.

 

بعد از گل آفساید ، زنبورها در ایجاد موقعیت های خطرناک ناکام بودند و شوتهای نه چندان دقیق توسط زنتنر به راحتی مهار شدند تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.  در لحظات پایانی نیمه اول ، اکسل زاگادو به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

اما شرایط در نیمه دوم متفاوت بود ؛ جا ماندن متس هوملس و تعلل رومن بورکی باعث شد لوین مته اوزتونالی با یک شوت محکم ، یکی از زیباترین گلهای این فصل بوندسلیگا را بثمر برساند.

حملات دورتموند چندان امیدوار کننده نبود ، اما در دقیقه 74 روی اشتباه خط دفاعی ماینتس ، توماس مونیه پاسخ محکمی به گل اوزتونالی داد.

تنها چند ثانیه بعد ، بازهم توماس مونیه وارد محوطه جریمه شد و با متحمل شدن یک خطا ، پنالتی را برای دورتموند به ارمغان آورد ؛ اما ضربه مارکو رویس با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا به راحتی 2 امتیاز برای زنبورها از دست برود.

شواغتس گلب در لحظات پایانی بازی نیز نتوانست کار خاصی انجام دهد و بازی با همین نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید