اولین دیدار خارج از خانه دورتموند در فصل جدید با باخت 2-1 مقابل فرایبورگ همراه بود. علیرغم حضور رهبر جدید روی نیمکت دورتموند ، این دیدار یادآور مشکلات تیم در زمان لوسین فاوره بود. دفاع فاجعه بار و ناتوانی در حرکات موثر در یک سوم دفاعی حریف باعث شد تا زرد و سیاه پوشان نتوانند خطر زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

تیم جنگل سیاه از روی ضربه ایستگاهی دقیق وینچنزو گریفو در همان دقایق ابتدایی پیش افتاد. از آنجا به بعد عملکرد ناامید کننده ای از تیم شاهد بودیم.

1. پاسلاک در دفاع ، همچنان مهره ای بی کیفیت

پس از عملکرد شوکه کننده مقابل بایرن مونیخ ، فلیکس پاسلاک بازهم ثابت کرد که تردید ها در مورد او اشتباه نیست. او در ابتدای کار یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی خطرناک را تقدیم میزبان کرد و لحظاتی بعد گریفو حساب کار را 1-0 کرد. او در نیمه دوم چند پاس خوب را به محوطه جریمه فرایبورگ فرستاد ، از جمله گل بخودی یانیک کایتل. اما با این حال او روز چندان خوبی را سپری نکرد و دور از ذهن نیست که این دیدار احتمالا از آخرین بازیهای تیم با حضور او در ترکیب باشد.

 

2. رنج های فزاینده بوندسلیگا برای مالن

مالن علاوه بر نشان دادن عدم هماهنگی خود با ارلینگ هالند ، بلاتکلیفی خود را نیز ثابت کرد. او در بارها در 30 دقیقه پایانی متوقف شد و طلایی ترین موقعیت دورتموند در طول بازی را از دست داد؛ زمانی که سعی کرد پس از ارسال پاس هالند دروازه بان را از پیش رو بردارد. هنوز مالن روزهای اولیه خود در دورتموند را سپری میکند ، اما او تا کنون لحظاتی را داشته که بتوان به پیشرفتش امیدوار بود.

 

چیزهای مثبت زیادی برای نادیده گرفتن دیدار شب گذشته وجود ندارد. تیم در خط دفاع عملکرد وحشتناکی داشت و در فاز هجومی نیز بی نظم بود. همچنان میتوانیم امیدوار باشیم که تیم با تاکتیکهای مارکو رز سازگار نشده است. اما برای ایجاد مشکل برای لایپزیگ و بایرن مونیخ باید خود را هرچه سریعتر وفق دهند.

دیدگاهتان را بنویسید