به گزارش دورتموند ایران ، طی روزهای اخیر سران دو باشگاه بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ به هم دیگر تاختند که قاعده با صحبتهای لوتار ماتئوس خاتمه یافت. هرچند صحبتهای وی باعث خشم هواداران دورتموند شد.

 

داستان از جایی آغاز شد که اولی هوینس ، رییس اسبق باشگاه بایرن در مصاحبه ای از عملکرد مدیران دورتموند در بازار نقل و انتقالات گله کرد. او اعتقاد داشت که دورتموند پس از به خدمت گرفتن یک بازیکن ، به دنبال فروش آن است و به همین دلیل ستاره های سابق این تیم مانند لواندوفسکی و اوبامیانگ به باشگاه های دیگر پیوستند.

پس از مصاحبه هوینس ، دو گانگی در بین هواداران دورتموند ایجاد شد.   عده ای کاملا مخالف صحبتهای وی بودند و عده ای موافق.

پس از این مصاحبه ، همه منتظر پاسخ مدیران و پیشکسوت های دورتموند بودند.

راینهارد رائوبال رییس باشگاه دورتموند گفت : هوینتس میتوانست بهتر از این جملاتش را بیان کند. در هر حال آنها هفته بعد در لیگ قهرمانان بازی دارند و باید به چیزهای مهمتری فکر کنند.

رومن وایدنفلر ، دروازه بان افسانه ای دورتموند نیز در پاسخ به صحبتهای هوینس اظهار کرد : پس از اینکه جود بلینگهام دورتموند را به بایرن ترجیح داد ، ظاهرا ناخوشایندی و ناامیدی ها افزایش پیدا کرده است.

آخرین نفر ، برگ برنده دورتموند در این جنگ لفظی بود ، هانس یواخیم واتسکه: من و کارل هاینس رومنیگه سالها تلاش کردیم تا بی احترامی و توهین بین مدیران دورتموند و بایرن اتفاق نیفتد.  به نظرم این مصاحبه های توهین آمیز تاسف آور است.

 

برخی پاسخ این سه نفر را محکم و قاطعانه دانستند ؛ و برخی نیز بی فایده.

 

تا ساعت ها خبری از مصاحبه سران دو تیم نبود. اما ظاهرا جنگ هنوز ادامه داشت ، با شلیکی از سمت سنگر لوتار ماتئوس

لوتار ماتئوس ، مهاجم وقت و قهرمان جام جهانی 1990 تیم ملی آلمان در مصاحبه ای جنجالی گفت :

منظور اولی هوینس از صحبت هایش ، ناکامی دورتموند در تونومنتهای مختلف و شناخته شده است. اما بایرن مونیخ هرسال برای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تلاش میکند. دورتموند با نایب قهرمانی در بوندسلیگا و قهرمانی در جام حذفی مشکلی ندارد.

صحبتهای ماتئوس بیش از مدیران دورتموند با واکنش جدی هواداران دورتموند همراه شد. جایی که بخش زیادی از آنها دخالت های پیاپی لوتار ماتئوس در امور باشگاه را هدف اعتراض خود قرار دادند.

 

این اتفاقات و مصاحبه ها در ماه ها و سالیان پیش نیز تکرار شده. مصاحبه اولی هوینس بعد از شکست بایرن مقابل دورتموند در کورس قهرمانی بوندسلیگا را به یاد بیاورید، جایی که او اعلام کرد که  سالها پیش هنگامی که دورتموند فاصله چندانی با ورشکستگی نداشت ، وی به واتسکه وام 2 ملیونی پرداخت کرده است ؛ ماجرایی که هنوز هم در رسانه ها و برنامه های تلویزیونی مورد بحث قرار میگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید