به گزارش دورتموند ایران ، مانوئل آکانجی با ارائه یک بازی خوب توانست نقش موثری در پیروزی 2-1 مقابل وردربرمن داشته باشد. دنی فریتز ، خبرنگار باشگاه مصاحبه جالبی با مدافع سوئیسی داشت.

فریتز : سلام مانو ، هموطنت رومن احساس خوشایندی بعد از پیروزی داره ، تو بعد از سوت داور چه حسی داشتی؟

آکانجی: احساس شادی و راحتی خیال رو باهم تجربه کردم ، چون بعد از چند هفته بالاخره تونستیم به پیروزی برسیم و خیلی خوشحالم که سه امتیاز رو دشت کردیم. بازی آسانی نبود ، اما  من و سایر بازیکنان برای این برد خارج از خانه سخت تلاش کردیم.

فریتز : تو در خط دفاع توپ های زیادی رو جمع کردی و اجازه حرکت خاصی به مهاجمین حریف ندادی ؛ حتی چیزی نمونده بود که در نیمه اول گل بزنی. در لحظه حساس بازی هم نقش خودت رو به خوبی ایفا کردی و یک پنالتی رو برای دورتموند به ارمغان اوردی. میتونی این لحظه رو توصیف کنی؟

آکانجی : یادم میاد که یولیان برانت بعد از کرنر یا ضربه شروع مجدد مشغول حرکت انفرادی با توپ بود و وقتی وارد محوطه جریمه شد ، سعی کرد توپ رو به من برسونه. بازیکن برمن آماده بود تا زودتر از من ضربه سر بزنه و توپ رو دور کنه. اما دروازه بان آنها فریاد کشید که خودش توپ را میگیرد ، اما موفق نشد. من جلوی دروازه بان سعی در کنترل توپ داشتم اما تکل او تعادل من رو بهم زد و داور اعلام پنالتی کرد.

فریتز : گل رویس روی ریباند بثمر رسید ، تو در اون لحظه نزدیک محوطه جریمه نبودی ، چگونه صحنه رو دیدی؟

آکانجی : امیدوار بودم که رویس پنالتی را گل کند ، ما همیشه در ضربات پنالتی به او اعتماد داریم. البته در مرتبه اول ناکام بود اما سرسختی اون باعث شد توپ در ریباند وارد دروازه بشه. این گل باعث شد به یک پیروزی حیاتی برسیم.

فریتز : سفر برگشت از برمن به دورتموند چگونه گذشت ؟ آیا همه در مسیر خسته بودن؟

آکانجی : بیشترمون استراحت کردیم ، برخی مشغول تماشای فیلم و سریال بودند و برخی دیگر با گیم خودشون رو سرگرم میکردن. من در مسیر سریال میدیدم.

فریتز : امیدوارم سریال بردهای شما هم شروع بشه! بازی بعدی جمعه برگزار میشه. ممنون مانو بابت وقتی که گذاشتی و بهترین هارو برات آرزو میکنم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید