به گزارش دورتموند ایران ، بروسیا دورتموند عصر شنبه ، در دربی بروسین ها ، میزبان مونشن گلادباخ است .

پس از پیروزی قانع کننده مقابل دویسبوگ در DFB-Pokal ، بروسیا دورتموند اکنون توجه خود را به لیگ معطوف می کند ؛ دورتموند بعد از 8 سال ناکامی بدنبال بازگشت به بام آلمان است .

Image

وضعیت تیم پیش از بازی

دست فاوره برای انتهاب بازیکن تا حدود زیادی باز است ؛ هرچند شولتز ، زاگادو ، اشملتزر و موری همچنان قادر ب بازی نیستند .حضور رافائل گریرو و رومن بورکی نیز پس از غیبت روز دوشنبه مقابل دویسبورگ در حاله ای از ابهام است .

بنظر میرسد دورتموند با خط حمله ای مشابه دیدار جام حذفی پا به میدان بگذارد ؛ حضور رینا ، سانچو به عنوان نفرات اصلی محتمل است ، بخصوص که هر دو در دیدار قبل موفق به گلزنی شده اند . ارلینگ هالند اما هنوز به دنبال گل اول خود در این فصل از رقابت های باشگاهی است . احتمال شروع بازی توسط رویس و برانت از روی نیمکت بسیار بالا بنظر میرسد .

ترکیب احتمالی (3-4-3) : ماروین هیتز – امره جان ، متس هوملس ، مانوئل آکانجی – توماس مونیه ، جود بلینگهام ، اکسل ویتسل ، رافائل گریرو – جیووانی رینا ، جیدون سانچو ، ارلینگ هالند

Image

دید ویژه به برخی بازیکنان

 اولین بازیکنی که به ذهن خطور می کند ، جیدون سانچو خواهد بود. این بازیکن انگلیسی در فصل گذشته پس از به ثمر رساندن 17 گل و 16 پاس گل ، جایگاه ویژه ای در تیم پیدا کرده است ؛ در حقیقت سانچو مرد اول نمایش های درخشان بروسیا در فصل گذشته بوو و حالا با ماندن او برای یک فصل دیگر ، او می تواند بار دیگر رقم زننده تفاوت ها باشد .

بازیکن دیگری که برجسته خواهد بود ، تورگان هازارد است . هافبک بلژِکی مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد و هدف او تکرار عملکرد خود در آخرین بازی بین دو طرف است. تورگان با نمایش درخشان خود در جام حذفی ارزش های خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت و اگر رافائل گریرو بازی را از دست بدهد ، او در پست فولبک چپ بازی می کند و عملکرد او برای موقعیت های دورتموند بسیار مهم است.

نتایج 5 بازی قبل

گلادباخ 1 – 2 دورتموند

دورتموند 2 – 1 گلادباخ

دورتموند 1 – 0 گلادباخ

گلادباخ 0 – 2 دورتموند

دورتموند 2 – 1 گلادباخ

Julian Brandt dreht auf gegen Borussia Mönchengladbach und wird für Marco Reus gefährlich | BVB 09

 

دیدگاهتان را بنویسید