به گزارش دورتموند ایران ، زنبورها بعد از پیروزی ارزشمند در لیگ قهرمانان ، برای سومین بار پیاپی فاتح دربی روهر شدند. درخشش مثلث هجومی دورتموند بعد از مدتها یک پیروزی پرگل را به ارمغان آورد. در اینجا ، نمرات و عملکرد بازیکنان در این دیدار را بررسی میکنیم.

 

ماروین هیتس : 6.5/10

به جز حملات پیاپی شالکه در دقایق ابتدایی نیمه دوم ، خطر دیگری دروازه ماروین هیتس را تهدید نکرد. او با یک سیو خوب و برخورد توپ با تیر دروازه اولین کلین شیت خود را بعد از مصدومیت رومن بورکی ثبت کرد.

 

متیو موری : 6.5/10

پیشرفت محسوس مدافع اسپانیایی دورتموند ؛ او 5 تکل موفق داشت و با بازپس گیری توپ از بنجامن استامبولی توسط او ،گل اول با ضربه سانچو بثمر رسید.

او مدت زیادی با توپ حرکت میکرد ، اما در کل نمایش خوبی را به جای گذاشت.

امره جان : 6/10

با مصدومیت مانوئل آکانجی ، اینبار از امره جان خواسته شد تا به عنوان مدافع میانی بازی کند. او در اواخر بازی بسیار خوب عمل کرد ، اما در چند موقعیت برای پیشروی به جلو به راحتی توپ را از دست داد.

مثل همیشه ، امره جان از قرار دادن خود مقابل توپ و تکل زدن ترسی نداشت.

متس هوملس : 5.5/10

متس هوملس خوش شانس بود که اشتباهات بچه گانه اش کار دست دورتموند نداد. او در اواسط نیمه دوم توپ را تقدیم متیو هوپ کرد اما ضربه مهاجم آمریکایی توسط ماروین هیتس مهار شد.

 

رافائل گریرو : 7.5/10

رافا گریرو ثابت کرد که چقدر میتواند برای دورتموند ارزشمند باشد. او به خوبی در کارهای هجومی شرکت میکرد و با سرعت بسیار بالای خود خط دفاعی شالکه را آزار داد. گریرو  با یک – دو  زیبا با مارکو رویس گل سوم را وارد دروازه لانگر کرد.

 

توماس دلینی : 6/10

توماس دلینی مثل همیشه وطایف دفاعی خود را بسیار منظم انجام داد. او توسط هافبک هجومی های شالکه مورد آزمایش قرار نگرفت. او با آمار 90.6% پاس صحیح شب خوبی را سپری کرد.

 

محمود داهود : 7.5/10

داهود عملکرد درخشان خود را با پاسهای رو به جلو و حرکات سریع با توپ مقابل سویا را تکرار کرد. او همچنین برای میانه زمین تسلط داشت و در اکثر نبردهای هوایی پیروز میشد.

 

جولیان برانت : 5/10

فصل پر فراز و نشیب برانت با یک نمایش معمولی مقابل شالکه ادامه یافت. او سخت تلاش میکرد اما در یک سوم دفاعی حریف کاملا خنثی بود. نهایتا برانت اولین بازیکنی بود که از زمین مسابقه خارج شد.

جیدون سانچو : 9/10

یک نمایش فوق العاده دیگر از جواهر انگلیسی زنبورها. در دقیقه 42 او با یک ضربه دقیق گل اول را بثمر رساند و گل دوم نیز با ارسال او وارد دروازه شد.

سانچو با یک پاس عالی به جود بلینگهام و خارج کردن دو نفر از جریان بازی نقش موثری در گل چهارم ایفا کرد.

مارکو رویس : 7/10

رویس در 300 امین حضور خود در بوندسلیگا نمایش خوب خود مقابل سویا را تکرار کرد. کاپیتان زنبورها در نیمه اول موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت و با حرکت یک – دو برای گریرو پاس گل ارسال کرد ؛ چیزی که در سالهای اخیر بارها دیده بودیم.

میتوان گفت رویس بعد از چند هفته به فرم ایده آل خود بازگشته است.

 

ارلینگ هالند : 9/10

این عملکرد از هالند دیگر برای ما عادی شده است!  او با بثمر رساندن یکی از زیباترین گلهای فصل بوندسلیگا اختلاف را در اواخر نیمه اول به دو گل رساند ؛ بدون شک هبچ دروازه بانی در اروپا قادر به مهار ضربه او نبود.

قدرت جایگیری بالای او در صحنه گل چهارم مشخص شد ؛ او به خوبی در محوطه شش قدم حضور داشت و با یک ضربه آرام در این فصل بوندسلیگا 17 گله شد. بنظر میرسد او فاصله چندانی با تبدیل شدن به بهترین مهاجم جهان ندارد.

                                              ***

جود بلینگهام : 7/10

با دریافت کارت زرد تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین ، بنظر نمیرسید جود بلینگهام بتواند در ادامه بدرخشد. او با یک پاس زیبا برای ارلینگ هالند ، چهارمین پاس گل خود در این فصل را ثبت کرد.

 

جیووانی رینا :

او در 10 دقیقه پایانی مسابقه به جای محمود داهود وارد زمین شد.

رینیر ژسوس :

او به جای مارکو رویس وارد زمین شد اما مثل همیشه نتوانست کار خاصی کند.

یوسوفا موکوکو :

اولین حضور موکوکو در دربی روهر با ورود به زمین به جای توماس دلینی در 7 دقیقه پایانی رقم خورد.

توماس مونیه :

او در لحظات واپسین مسابقه جانشین متیو موری شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید