به گزارش دورتموند ایران ، عملکرد ضعیف اکثر بازیکنان در بازی دیروز ، یکی از تحقیر آمیز ترین شکستهای دورتموند را به ارمغان آورد.

بازی خوب سانچو و جیووانی رینا نتوانست اشتباهات دفاعی را جبران کند.

 

رومن بورکی ؛ 4/10:

سنگربان دورتموند بازهم روی ضربات پنالتی و موقعیت های تک به تک ضعف نشان داد و اشتوتگارت به 5 گل رسید. البته بورکی چند مهار فوق العاده داشت تا شکست مقابل اشتوتگارت سنگین تر نشود.

هوملس ، آکانجی ، امره جان ؛ 4/10:

وضعیت آشفته خط دفاعی از همان اوایل آشکار بود و انتظار میرفت که اشتوتگارت با بازیکنان سریع خود در فاز هجومی دورتموند را به دردسر بیندازند.

امره جان با تصمیم اشتباه فاوره تعویض شد و تنها چند ثانیه بعد از خروج او از زمین ، اشتوتگارت به گل رسید.

سرعت و قدرت تصمیم گیری پایین متس هوملس نیز به مهاجمان اشتوتگارت این فرصت را داد که کاملا آزادانه شوت هایشان را روانه دروازه کنند. مانوئل آکانجی نیز عملکرد مشابهی داشت.

 

موری و گریرو ؛ 4.5/10:

بازگشت مدافعان کناری دورتموند این امید را داد تا شواغتس گلب بعد از دو هفته ناکامی در بوندسلیگا هفتمین پیروزی خود را جشن بگیرد.  موری و گریرو بازی قابل قبولی را ارائه دادند اما نتوانستند در فاز هجومی موثر باشند.

 

جود بلینگهام ؛ 4/10:

پدیده انگلیسی برخلاف عملکرد ضعیف اش ، پیشرفت قابل توجهی داشت.

 

اکسل ویتسل ؛ 3/5:

هافبک بلژیکی بازهم یک شب فاجعه بار را سپری کرد تا اندک امید هواداران بعد از گل اش به زنیت از بین برود.

ویتسل از تغذیه مهاجمین عاجز بود و در خط دفاعی هم کار خاصی انجام نداد. به نظر میرسد او پایان مشابه فاوره در وستفالن خواهد داشت.

 

جیووانی رینا ؛ 7/10:

رینا بدون شک بهترین بازیکن دورتموند بود و بیشتر از سایر مهاجمین خط دفاعی حریف را آزار داد. او در اواخر نیمه اول تک گل زنبورها در این بازی را بثمر رساند.

جیدون سانچو ؛ 5/10:

جواهر انگلیسی یکی از بهترین بازیهای فصل اش را به نمایش گذاشت و میتوان گفت کاملا به روزهای اوج بازگشته است. سانچو با مهارت حفظ توپ بالای خود اجازه حملات را به مهمان نمیداد.

 

مارکو رویس ؛ 4/10:

فاوره بار دیگر از مارکو رویس به عنوان مهاجم نوک کاذب استفاده کرد و نتیجه جز ناتوانی کاپیتان در این پست را مشاهده نکرد. البته رویس در مواقعی از بازی در کنترل توپ هم دچار مشکل میشد و علت این نمیتواند بازی در پست غیر تخصصی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید