مو داهود پس از کش و قوس های قراوان در سال های اخیر ، توانست در ماه های اخیر توانایی های خود را ثابت کند .
این هافبک خلاق دورتموند که خواستار حضور بیشتر در لباس زرد و مشکی ها بود ، حالا در مصاحبه صبحت های جالبی رو بیان کرده است .

  • داهود از شروع درخشش خود زیر نظر ترزیچ اینگونه میگوید :
    گاهی اوقات من از من از 11 نفر اصلی تیم فاصله داشتم .سعی کردم مثبت بمانم و با لبخند به تمرین بیایم. بعد از مدتی ادین ترزیچ به من گفت که نوع رفتار من در تمرینات را دوست دارد. و … ناگهان ، من در ترکیب اصلی مقابل سویا قرار گرفتم. این به من نشان داد که مربی هنوز به ایمان دارد. من میخواستم همه آن را پس بدهم و سپس بازی با سویا رسید. این اعتماد ، که او در چنین بازی بزرگی من را قرار داد ، من فقط می خواستم جواب این اعتماد را بدهم.
  • وی همچنین در مورد گل زیبایش مقابل سویا :
    گل مقابل سویا فشار زیادی را از من آزاد کرد. همه چیز راحت تر پیش رفت، من روند خاصی بدست آوردم. روند من پس از آن برگشت.
  • در قسمتی دیگر او این چنین از زندگی سخت خود میگوید :
    بله این امکان وجود دارد که از خودتان در المان چیزی بسازید . همیشه 5 یورو از مادرم می گرفتم و با ان به مدرسه میرفتم و ناهارم را با ان تهیه میکردم. من یم موز و سیب تهیه میکردم برای تمرینات . بعد از تمرین ، برایم 2 یا 3 یورو باقی مانده بود . بعد از ان هر طور بود مانع گرسنگی ام میشدم تا با قطار به خانه برگردم . بعد از یک ساعت پیاده روی ، ساعت 10 در خانه بودم. در خانه، تکالیف در انتظار من بود و من سرد غذا میخوردم. مادرم میخواست آن را برایم گرم کند، اما من فقط میخواستم بخوابم .
  • در مورد تمدید یک ساله :
    این یک تصمیم منصفانه است ، اکنون من و باشگاه زمانی بیشتری برای هواخوری داریم . (زمان بیشتر برای تفکر بدون اینکه زیر فشار قرار بگیریم ) مغز من الان ازاد است . ولی من از قبل هم احساس آزادی داشتم ، زیرا میدانستم که میمانم و خواهم ماند.
  • آرزو شما چیست ؟ :
    رویای من قهرمانی بوندسلیگا با بوروسیا دورتموند است و من همه چیز را می دهم تا این اتفاق بی افتد.

دیدگاهتان را بنویسید