به گزارش دورتموند ایران ، بروسیا دورتموند در هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ، در المپیکوی رم در برابر شاگردان سیمئونه اینزاگی قرار گرفت که این بازی با به سود ایتالیایی ها به پایان رسید .

ترکیب و نمرات بازیکنان

متزلزل در خط دفاع ، مهار شده درخط حمله ، با گل های ایموبیله و آکپرو ، آبروی دورتموند به بازی گرفته شد . 3-5-2 عقاب ها ، 3-4-3 فاوره را زمین گیر کرد. هالند نیز روی پاس گل رینا برای دورتموند گلزنی کرد و گل دوم لاتزیو نیز به نام ماروین هیتس ثبت شد .

اما پرس منطقه ای لاتزیو در دقیقه 6 ثمر داد ، پاس اشتباه توماس مونیه را خواکین کوریا قطع کرد و توپ در در برابر دروازه به چیرو ایموبیله رساند ، ایموبیله دروازه دورتموند را باز کرد . پس از گل تغییری در تاکتیک دو تیم صورت نگرفت ، دقیقه 10 نفوذ مونیه و پاس کات بک او به دست مدافع دراز کشیده لاتزیو برخورد کرد . داور اعتقادی به پنالتی نداشت . دقیقه 14 پشت مداقعان دورتموند توپ به ایموبیله رسید ، شوت مورب او را هیتس دفع کرد . اما صحنه مهم بعدی در دقیقه 20 رخ داد ، نفوذ پیشچک به یک سوم دفاعی حریف و رساندن توپ ب هالند ، هالند تک ضرب به گریرو رساند ، مرد پرتغالی در برابر دروازه اقدام به شوت زنی کرد که توماس استراکوشا به پای راست توپ را دفع کرد .

Image

یک دقیقه بعد اشتباه مرگبار متس هوملس نفس ها را از سینه حبس کرد ، اما موقعیت تک به تک خواکین کوریا را هیتس راهی کرنر کرد . اما همان کرنر اختلاف را دو برابر کرد ؛ ارسال کات دار لوییس فیلیپه پس از سایش به دست پیشچک و دست هیتس وارد دروازه شد . بعد از صحنه گل دورتموند ترس را کنار گذاشت ، دقیقه 28 پاس کات بک هالند هالند را در برابر دروازه خالی قرار داد ، اما فولبک بلژیکی توپ را به بیرون زد .

BVB verliert bei Lazio, Leipzig siegt gegen Basaksehir - Sport - SZ.de

نیمه دوم با تعویض شروع شد ، جیو رینای این روز ها سرحال جای بلینگهام . دقیقه 49 ، حرکت در عرض هالند و ضربه کم زاویه او را استراکوشا دفع کرد . شب بد رویس ، سانچو و هالند ادامه داشت . اما دقیقه 71 اختلاف به حداقل رسید حرکت از هالند شروع شد و در جناح راست رینا صاحب توپ شد ، پاس عرضی زیبای او و شوت محکم هالند ، قفل دروازه گلر آلبانیایی را شکست .

اما پنج دقیقه بعد و باز هم پشت دفاع دورتموند ، ایموبیله نزدیک ب خط عرضی پاس کات بک خود را به آکپرو رساند و او نیز دروازه را گشود .

 

Lazio Rom - BVB: Dortmund verliert klar Auftakt in der Champions League - FOCUS Online

15 دقیقه انتهایی بازی تنها نشان دهنده ارزش های استراکوشا و سیمئونه اینزاگی ، بی برنامگی لوسین فاوره و روز بد رافائل گریرو بود . دورتموند شنبه آینده در دیداری خانگی میزبان شالکه بحران زده است ؛ دربی روهر پس از دیدار برابر بایرن و لاتزیو میتواند آخرین شانس فاوره برای حفظ نیمکتش باشد .

Image

 

 

دیدگاهتان را بنویسید