به گزارش دورتموند ایران ، فاوره طی مصاحبه ای با اسکای ، اذعان نمود از اینکه تیم را در این وضعیت دیده تعجب کرده است . البته وی اعلام کرد که نکات مثبت زیادی در تیم دیده است ؛ او عامل شکست را گل های احمقانه تلقی میکند. به علاوه بر آن ، دو تیم متشکل از جوانان پا یه زمین گذاشتند .

 

تاکتیک بازی هنوز مورد بحث است

فاوره  اعتراف کرد که از بازی سه بازیکن جوان تیم لذت برده است . بازیکنان زیر 23 سال موریتس بروشینسکی ، هنری ویگلت و ریچموند تاچی بودند که گل متس هوملز را مقابل بوخوم پایریزی کردند . فاوره اذعان نمود :

آنها بسیار جوان هستند ، همه تلاش خود را کردند.

بحث در مورد این سیستم بازی ، دو هفته قبل از بازی جام حذفی مقابل دویسبورگ موضوع اصلی است. اینکه دورتموند در برابر پادربورن و بوخوم با 4 دفاع بازی کرد ، بدلیل مصدومیت های بازیکنان خط دفاع است . در همین راستا فاوره گفت :

در حال حاضر نمیتوانیم با دو تیم دفاع 3 نفره انجام بدهیم ؛ زیرا مدافعان مرکزی زیادی در اختیار نداریم .

موری 2 هفته دور ازمیادین خواهد بود ، زاگادو در انتظار برای اعلام دلیل مصدومیت

دو دفاع راست تیم ، متئو موری و توماس مونیه از مصدومیت پارگی عضلات رنج میبرند و موری حداقل تا پایان سپتامبر در دسترس نخواهد بود . در همین راستا دن اکسل زاگادو بدلیل مشکلات زانو، دو هفته است که خانه نشین است و تشخیص علت مصدومیت تا آخر هفته مقدور نخواهد بود . اگر مصدومیت زاگادو طولانی مدت شود ، دورتموند مجبور خواهد بود تا دوباره در بازار نقل و انتقالات ، فعالیت کند .

اوضاع آنجا وخیم تر میشود که فاوره تنها تا 10 روز آینده فرصت کار با تیم اصلی را دارد ؛ بازیکنان ملی پوش در دسترس نخواهند بود :

در شرایط خاصی قرار داریم ، بسیاری از بازیکنانمان را حداقل 10 روز در اختیار نخواهیم داشت . در این مدت ما موظفیم تمرینات خود را با بقیه بازیکنان ادامه دهیم .

باید توجه داشت که مارکو رویس ، مو داهود و رینیر پس از مدتی کوتاه قدر به همراهی تیم خواهد بود. باشگاه برای ارزیابی کار این سه نفر دورتموند با بازی دوستانه ای در برابر اسپارتا روتردام در هفتمم سپتامبر موافقت کرده است .

 

دیدگاهتان را بنویسید