به گزارش دورتموند ایران ، از ساعت 17 دیروز در هوای بارانی ورزشگاه وستفالن دیدار دو تیم دورتموند و فرایبورگ در چارچوب هفته سوم بوندسلیگا آغاز شد.

در 30 دقیقه ابتدایی حمله خاصی صورت نمیگرفت و هافبک های دورتموند مدام در حال پاسکاری بودند. تا اینکه در دقیقه 31 با تعویض منطقه حضور هوشمندانه هالند و پاس جیووانی رینا ، وایکینگ نروژی توپ را در کنج دروازه قرار داد.

حملات دورتموند کمی شدت گرفت اما نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.

کمی بعد از شروع نیمه دوم ، امره جان  از سانتر زیبای رینا به خوبی استفاده کرد و با یک ضربه سر محکم حوالی نقطه پنالتی ، شواغتس گلب را دو بر صفر پیش انداخت.

کمی بعد از این اتفاق ، کریستین اشترایش سه مهره هجومی خود (پترسن ، سالای و هولر) را از زمین بازی خارج کرد و گریفو ، ووئیونگ جونگ و اشلوتربک را به زمین اورد ، اما اینتعویض هاهم  هم بی نتیجه بود. زیرا ارلینگ هالند 10 دقیقه بعد با ضربه محکم به زیر طاق دروازه فلورین مولر ، گل سوم را بثمر رساند. جیو رینا با پاس گل سوم خود در این دیدار ثابت کرد که بهترین جانشین  برای کریستین پولیسیج است.

لوسین فاوره که هیچ نگرانی دیگر بابت این بازی نداشت تصمیم گرفت از پنج تعویض خود استفاده کند. او یولیان برانت ، توماس دلینی ، رینیر ، فلیکس پاسلاک و نیکو شولتز را به جای رویس ، بلینگهام ، رینا ، مونیه و گریرو به زمین فرستاد.

هالند که به کابوس خط دفاع فرایبورگ تبدیل شده بود ، چیزی نمانده بود که با شوت محکم اش از پشت محوطه یکی از زیباترین گلهای فصل را بزند ، اما توپ با بدشانسی به تور کناری دروازه برخورد کرد.

فاوره که به ضعف دفاع رقیب روی ضدحملات پی برده بود ، از همین روش به دنبال گلهای بیشتر بود. ارلینگ هالند در دقایق پایانی میتوانست هتریک کند ، اما پاس کوتاهی به فلیکس پاسلاک داد و هافبک 22 ساله چهارمین و اخرین گل بازی را زد.

 

نمرات بازیکنان :

ماروین هیتس 7/2 ، مانوئل آکانجی 7/3 ، متس هوملس 7/5 ، امره جان 8/4 ، رافا گریرو 7/1 ، اکسل ویتسل 7/6 ، جود بلینگهام 7/5 ، توماس مونیه 6/9 ، مارکو رویس 7/1 ، ارلینگ هالند 9/3 ، جیووانی رینا 9/6 (بهترین بازیکن زمین)

یولیان برانت 6/2 ، رینیر 6/0 ، توماس دلینی 6/2 ، نیکو شولتز 6/0 و فلیکس پاسلاک 6/5

دیدگاهتان را بنویسید