به گزارش دورتموند ایران ، دورتموند به سختی توانست از سد حریف دسته دومی خود عبور کند تا در جمع تیمهای یک چهارم نهایی حضور داشته باشد.

از لحظات ابتدایی بازی ، دورتموند کار را هجومی آغاز کرد و امره جان در دقیقه 6 با یک ضربه محکم کار را 1-0 کرد.

اما 9 دقیقه زمان برای گل دوم کافی بود ؛ در دقیقه 15 ارلینگ هالند توپ را به جیدون سانچو رساند تا با عبور توپ از زیر دستان سنگربان پادربورن توسط جواهر انگلیسی کار صعود در همان 20 دقیقه ابتدایی تقریبا قطعی بنظر برسد.

سه دقیقه بعد ، بازهم ارلینگ هالند با سرعت بالای خود به محوطه جریمه نزدیک شد و توپ را به نیکو شولتز رساند ؛ اما مدافع آلمانی با بی دقتی نتوانست دروازه خالی پادربورن را باز کند.

اما در اواخر نیمه اول جریان بازی به کلی تغییر کرد. ماروین هیتس در چند صحنه ناجی دروازه شد و اجازه گلزنی به پادربورن را نداد.

در نیمه دوم نیز شواغتس گلب میلی به حمله کردن نداشت و بازی در میانه های زمین در جریان بود.

در دقیقه 79 ، ضربه جولیان جاستون به برخورد به مدافعان دورتموند وارد دروازه شد تا پادربورن کمی امیدوار تر به بازی ادامه دهد.

از دقیقه 85 به بعد دورتموند بازی را هجومی تر کرد ، اما کمی بعد اتفاقی عجیب افتاد. در دقیقه 95 نیکو شولتز در محوطه جریمه مرتکب خطا شد اما داور تصمیم به ادامه بازی گرفت ؛ همان توپ در موقعیت تک به تک به هالند رسید و غول نروژی کار را 3-1 کرد.

اما داور با کمک VAR برای پادربورن پنالتی اعلام کرد و تنها در عرض چند ثانیه 3-1 به 2-2 تبدیل شد.

اما زنبورها دیگر اجازه ندادند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و ارلینگ هالند روی پاس توماس دلینی بالاخره اولین گل این فصل خود در جام حذفی را بثمر رساند.

در 15 دقیقه پایانی دورتموند مالکیت توپ را در اختیار داشت و نهایتا با برتری 3-2 به یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان صعود کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید