به گزارش دورتموند ایران ، دورتموند با هدایت ادین ترزیچ توانست به اولین پیروزی در سال نوی 2021 دست یابد ؛ در شب طلایی مدافعان ، وولفسبورگ برای هشتمین بازی پیاپی نتوانست در وستفالن گلزنی کند.

وولفسبورگ شروع بهتری در بازی داشت و بارها در دقایق ابتدایی بازی دروازه دورتموند را تهدید کرد. در دقیقه 5 ، ضربه وات وگورست به تیر دروازه میزبان برخورد کرد.

چند دقیقه بعد ، روی یک کار تیمی خوب توپ در موقعیت تک به تک به مارکو رویس رسید ، اما خروج خوب کوئن کاستیلس مانع گلزنی کاپیتان زنبورها شد.

در دقیقه 26 ، ضربه آرام ارلینگ هالند در آغوش کاستیلس قرار گرفت. غول نروژی که بعد از حدود 1 ماه دوری از میادین به ترکیب بازگشته بود ، با یک کنترل توپ عالی به محوطه جریمه نفوذ کرد اما جان آنتونی بروکس با یک دفع توپ عالی ، راه فتح دروازه گرگ ها را برای غول نروژی سد کرد.

در لحظات پایانی نیمه اول ، دورتموند سراپا حمله شد. یک گل در این لحظات ، میتوانست مسیر پیروزی را کاملا هموار کند. در دقیقه43 ، نمایش عالی شواغتس گلب در کار تیمی ، توپ را به مارکو رویس رساند اما کاپیتان دورتموند به جای شوت زنی تصمیم گرفت به ارلینگ هالند پاس دهد. اوتاویو ، مدافع حریف هم این فرصت را غنیمت شمرد و بلافاصله توپ را به اوت فرستاد تا ماحصل این موقعیت چیزی جز افسوس و حسرت نباشد.

در وقت های اضافه نیمه اول ، واکنش کاستیلس روی شوت هالند ، در ریباند توپ را برای سانچو محیا کرد اما او با بی دقتی نتوانست اولین گل اش در این فصل بوندسلیگا را بثمر برساند.

 

در دقیقه 52 ، باز هم کاستیلس شوت محکم هالند را به کرنر فرستاد و وولفسبورگ به لطف او حداقل در 60 دقیقه ابتدایی ، گلی دریافت نکرد.

در دقیقه 65 ، بالاخره قفل دروازه وولفسبورگ باز شد. مانوئل آکانجی روی ارسال کرنر جیدون سانچو ، با یک ضربه سر دقیق دورتموند را 1-0 پیش انداخت.

 

حملات خطرناک وولفسبورگ در دقایق پایانی یکی پس از دیگری از دست میرفتند تا اینکه در دقیقه 91 ، روی یک ضد حمله توپ به جیدون سانچو رسید و جواهر انگلیسی با یک حرکت تکنیکی زیبا و ضربه آرام به گوشه دروازه ، پیروزی در این بازی را مسجل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید