به گزارش دورتموند ایران ، بروسیا دورتموند در دیداری پر برخورد و دور از انتظار با دو گل نتیجه را به شاگردان هایکو هرلیش واگذار کرد تا بازهم دست خالی از باواریا بازگردد . این بازی در WWK Arena و در حضور انبوه هواداران برگذار شد .

 

ترکیب و نمرات بازیکنان

 

گل های فلیکس اودوکای و دنیل کالیجوری یه پیروزی نسبتا راحت را برای آگزبورگ به ارمغان آورد ، در نقطه مقابل اما دورتموند در حد اندازه های نام خود ظاهر نشد وبار دیگر ضعف فنی و بدنی تیم فاوره نمایان شد . دورتموند باید هرچه زود تر عصر 26 سپتامبر را به فراموشی بسپارد و خود را برای دیدار سوپرجام در آلیانز آرنا آماده کند .

لوسین فاوره یک تغییر در تیم پیروز هفته گذشته برابر گلادباخ ایجاد کرد ، رافائل گریرو به جای نورگان هازارد آسیب دیده ، به تیم آمد. بروسیا دورتموند بازی را خیلی خوب شروع کرد و تنها در ده دقیقه اول سه موقعیت مناسب داشت و جود بلینگهام ، اکسل ویتسل و جیدون سانچو نزدیک به گلزنی بودند.

بروسیا دورتموند با برپایی بازی زیبا ، به سلطه خود ادامه داد. به نظر می رسید که زمان گلزنی بروسیانزدیک است ، اما آگسبورگ محکم ایستادگی کرد تا توپ را بیرون از دروازه نگه دارد. پس از آن اشتباهات در خط دفاعی دورتموند شروع شد ، پاس بی جای توماس مونیه تقریباً منجر به گلزنی برای تیم میزبان شد.

آگسبورگ سرانجام فقط 5 دقیقه مانده به نیمه وقت از فرصت استفاده کرد . ضربه ایستگاهی دنیل کالیجوری با ضربه سر فلیکس اودوکای با دفاعی نامرئی توسط بروسیا دورتموند به گل رسید. آنها علی رغم فشار دورتموند ، توانستند نتیجه شکننده خود را تا پایان نیمه اول ، نگه دارند.

دانیل کالیگوری ، ده دقیقه پس از شروع نیمه دوم ، برتری آگسبورگ را دو برابر کرد. بروسیا دورتموند بی برنامه و نا امید بنظر میرسید و تاکتیک های خود را  بی حاصل میدید ، اما فاوره از مهره های اساسی تیم هم بهره برد . بازیکنانی چون مارکو رویس ، جولیان برانت و رینیر به میدان آمدند . اما ضعف دورتموند درون زمین نبود .

 

Haaland draws a blank as Dortmund crash at Augsburg

بروسیا دورتموند چند فرصت داشت تا به بازی برگردد ، اما رافایل گیکیویژ محکم در چهارچوب ایستاد تا یک کلین شیت برای تیمش بدست آورد.

این بازی 2-0 به سود آگسبورگ به پایان رسید و بروسیا دورتموند اولین شکست فصل جدید خود را متحمل شد. امروز مشکلاتی که در هر دو فصل گذشته گریبانگیر لوسین فاوره شده بود بار دیگر خود را نشان داد. علیرغم اینکه بیش از 70 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند ، آنها ب گلزنی نزدیک نبودند ؛ زیرا ارلینگ هالند تغذیه نمیشد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید