به گزارش دورتموند ایران و به نقل از سایت رسمی باشگاه ، اردوی بدراگاز رو به اتمام است و بازیکنان بزودی به آلمان برمیگردند.

در جریان اردوی بدراگاز ، بازیکنان 11 جلسه تمرینی برگزار و در دو بازی دوستانه نیز شرکت کردند. سیاه و زردها دو پیروزی رضایت بخش با نتیجه 6-0 مقابل آلتاخ و 11-2 مقابل آستریا وین کسب کردند. لوسین فاوره در مورد این دو بازی دوستانه گفت:

من نکات مثبت زیادی از این بازیها بدست آوردم. هم ترکیب مناسب تیم بدستم آمد و هم توانستیم گلهای زیادی بثمر برسانیم ، از پس اینکار بر آمدیم

 

در مجموع دورتموند در 2 بازی دوستانه خود 17 بار گلزنی کرد ، فاوره درباره این موضوع نیز تصریح کرد:

ما تیمی با ذهنیت کاملا تهاجمی هستیم ، ولی باید خود را در دفاع تقویت کنیم. هنوز هم گلهای بیدلیل زیادی میخوریم.

 

احتمالا منظور او از گلهای بیدلیل ، دو گل آستریا وین در آن بازی دوستانه است. فاوره بعد از تغییر سیستم دفاعی به دفاع 3 نفره در نیم فصل دوم 19/20 تصمیم گرفت در این دو بازی از دفاع 4 نفره استفاده کند. فاوره در این زمینه اظهار کرد:

ما در فصل گذشته با مشکلاتی مواجه شدیم و تصمیم به تغییز رویکردمان گرفتیم. حال باید ببینیم که بازهم نیازمند تغییر هستیم یا نه.

 

فاوره تصویر مثبتی از تمرین 1 هفته ای در سوئیس بدست آورده است. در سالهای گذشته دورتموند دیرتر به بدراگاز سفر میکرد اما امسال بازیکنان خیلی زودتر به اردو رفتند؛ از نظر فاوره این تغییر چندانی ایجاد نمیکند:

ما همیشه در اردوهایمان تمرین استقامت پایه انجام میدهیم. بازیکنان ما نیز این روش تمرین را طبیعی و مهم میدانند.

 

با توجه به هفته های زیادی که در نیم فصل اول بیش از یک بازی در آن داریم ، استقامت برای تیم ما بسیار مهم است.

ازین به بعد تمرین دورتموند در آلمان برگزار خواهد شد و زنبورها چندبازی تدارکاتی را در پیش روی خود دارند ؛ که شامل بازی با بوخوم ، فاینورد ، دویسبورگ و پادربورن است. اولین بازی رسمی دورتموند نیز مجددا مقابل همین دویسبورگ خواهد بود.

 

نویسنده : کریستینا راینیکه / ترجمه اختصاصی دورتموند ایران

دیدگاهتان را بنویسید