به گزارش دورتموند ایران و به نقل از اتلتیک ، در حالی که یکسال از اولین گل و هتریک ارلینگ هالند برای دورتموند میگذرد ، تیمهای مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید ، بارسلونا و منچسترسیتی برنامه های خود را برای خرید او آغاز کرده اند.

با این حال ، چلسی هم به جمع مشتریان هالند پیوسته است ؛ علی رغم خرید های گران قیمت تابستان گذشته ، خلأ یک مهاجم سریع ، قدرتمند و تمام کننده در جمع آبی های لندن آشکار است و هالند بهترین گزینه با این ویژگی ها خواهد بود.

پادشاه نروژی طی 35 بازی 35 بار گلزنی کرده است و این آمار ، مدیرانی چون آبراموویچ را مجاب میکند که حتی قبل از پایان بند فسخ 75 ملیون یورویی ( 66/6 ملیون پوندی ) او را خریداری کنند.

 

رقم مورد نظر دورتموند برای فروش؟

همانطور که اشاره شد ، بند آزادسازی هالند حدود 75 ملیون یورو است و تا پایان فصل 21/22 ادامه خواهد داشت.

مدیران دورتموند که تمایلی به از دست دادن ستاره خود ندارند ، احتمالا مطالبه بیشتری از رقم بند آزاد سازی وی خواهد کرد تا امکان انتقال مهاجم 20 ساله در تابستان بعدی را مورد بررسی قرار دهد.

 

چرا چلسی در این تابستان برای خرید هالند تلاش میکند؟

با توجه به تاثیر ویروس کرونا بر امور مالی بسیاری از باشگاه ها ، چلسی احساس میکند که پایان فصل فرصت خوبی برای خرید یکی از بهترین بازیکنان کنونی جهان است.

آنها میدانند که رقابت سختی با سایر تیمها خواهند داشت ، اما به احتمال زیاد سایر رقبا منتظر پایان بند آزادسازی خواهند بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید