به گزارش دورتموند ایران ، بروسیا دورتموند آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود را روز دوشنبه و در حالی که به مصاف اسپارتا روتردام می رود ، برگزار می کند و مارکو رویس قصد دارد بازگشت خود را به میادین جشن بگیرد .

بروسیا دورتموند روز دوشنبه یک بازی دوستانه برابر اسپارتا روتردام هلندی دارد و یک هفته بعد اولین بازی رسمی خود را در فصل جدید در دور اول جام حذفی آلمان برابر دویسبورگ انجام می دهد. دورتموند در سه بازی دوستانه قبلی خود بسیار قانع کننده ظاهر نشده است ، زیرا نتوانسته است پیروزی کسب کند. البته نتایج بای های چیش فصل اهمیت زیادی ندارند ؛ چون به منظور آماده سازی بازیکنان انجام میشوند .

یکی از مواردی که جالب به توجه است ، ترکیبی است که لوسین فاوره دنبال می کند . فاوره در مورد اینکه می خواهد بار دیگر در یک چهار نفره بازی کند بسیار ابراز علاقه کرده است اما گزارش شده است که بازیکنان می خواهند با سه بازیکن عقب بازی کنند بنابراین جالب است که ببینیم فاوره با چه ترکیبی بازی می کند. بروسیا دورتموند 15 بازیکنی را که در حال حاضر برای انجام بازی های ملی سفر کرده اند را از دست خواهد داد.

دید ویژه ای به برخی بازیکنان وجود دارد

روز دوشنبه همه نگاه ها به مارکو رویس معطوف خواهد شد ، زیرا او پس از 7 ماه مصدومیت دوباره به بازی برگشت. کاپیتان بروسیا دورتموند به دنبال بازیابی تناسب اندام در آستانه فصل جدید است. اگرچه به احتمال زیاد 90 دقیقه بازی مارکو را نخواهیم دید ، اما اینکه میتوانیم او را در بازی برابر گلادباخ تصور کنیم ، بسیار مثبت است .

بازیکن دیگر جیووانی رینا خواهد بود. او قبلاً در سه بازی تدارکاتی چهار گل به ثمر رسانده است و هدف او این است که قبل از شروع فصل تأثیر خوب دیگری روی بازی تیم بگذارد .

هواداران دورتموند قرار است برای اولین بار رینیر ژسوس را با پیراهن سیاه و زرد ببینند . او احتمالاً بازی را به عنوان مهاجم نوک شروع خواهد کرد .

 

ترکیب احتمالی : بورکی – وولف ، پیشچک ، هوملس ، پاسلاک – راشل ، داهود – فرای ، رویس ، رینا – رینیر

 

دیدگاهتان را بنویسید