هیتز ، گریرو ، آکانجی ، هوملس ، موری ، جان ، داهود ، بلینگهام و یک جوان 19 ساله به نام انسگار کناف.  حضور او در ترکیب اصلی در دیدار مقابل منچسترسیتی همه را شوکه کرد.

او اولین بار مقابل زنیت تحت هدایت فاوره برای تیم اصلی توپ زد. بعد از آن در تیم زیر 23 سال درخشید و مجددا در دیدار مقابل کلن به تیم اصلی بازگشت و دورتموند را از شکست نجات داد. مصدومیت سانچو و عملکرد ضعیف تورگن هازارد او را به وینگر اصلی تیم تبدیل کرد.

 

1.آغاز

در 2016 ، کناف از هانوفر به آکادمی دورتموند پیوست و به مدت 4 سال در کنار یوسوفا موکوکو خط حمله ای آتشین را تشکیل داد و در 17 سالگی اولین بازی خود برای تیم اصلی را به ثبت رساند.

 

2. توانایی بازی به عنوان وینگ بک و وینگر راست

او با حضور در پست وینگر راست استعداد خود را ثابت کرد. کناف همچنین قادر است نقش یک وینگ بک را به خوبی ایفا کند و در یک سوم دفاعی نیز تاثیرگذار باشد.

 

3. تمدید قرارداد تا 2023

پس از درخشش در تیمهای پایه ، قرارداد کناف تا 2023 تمدید شد. او اولین بازی خود را زیر نظر لوسین فاوره انجام داد ، اما تغییر کادر مربیگری خللی در عملکرد اش ایجاد نکرد و در لیگ قهرمانان و بوندسلیگا به میدان رفت.

 

4. جوانترین بازیکن آلمانی دورتموند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان

با تصمیم غافلگیر کننده ادین ترزیچ ، کناف مقابل سیتی در ترکیب اصلی قرار گرفت و به جوانترین بازیکن آلمانی دورتموند در لیگ قهرمانان تبدیل شد.(با 19 سال و 86 روز سن)

کناف در دقیقه 63 نهایتا تعویض شد.

 

 

5. جانشین جیدون سانچو؟

وینگر سریعی که با حرکات فریبنده خود قادر به حرکت به دو سمت است ؛ به همین دلیل او را با جیدون سانچو مقایسه میکنند.

کناف شاهد عملکرد مسحور کننده سانچو در بوندسلیگاست و حتی اگر فاصله زیادی با وینگر انگلیسی داشته باشد ، از قابلیتهای مشابه او برخوردار است. کناف این را با یک گل خیره کننده در فینال مسابقات قهرمانی زیر 17 سال آلمان ثابت کرد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید