به گزارش دورتموند ایران ، ادین ترزیچ انتقام شکست خود در هفته هجدهم را از مارکو رز گرفت و یک قدم به قهرمانی جام حذفی آلمان نزدیک شد.

در اینجا ، نمرات بازیکنان را در آخرین دیدار قبل از درکلاسیکر سرنوشت ساز را بررسی میکنیم:

 

ماروین هیتس : 7/10

بنظر فاصله ماروین هیتس تا تبدیل شدن به سنگربان اصلی دورتموند در این فصل و فصل آینده بسیار اندک است.  او ضربه رامی بسبعینی را به خوبی مهار کرد و با چند خروج از دروازه موفق سومین کلین شیت پیاپی خود را رقم زد.

 

متیو موری : 6/10

با حضور مارکوس تورام و رامی بنسبعینی در خط حمله حریف ، موری نتوانست مانند بازیهای گذشته در حملات شرکت کند. او در دقایق بسیار زیادی از بازی به خوبی دفاع کرد ، اما در چند صحنه نتوانست مارکوس تورام را مهار کند و فضای بسیار زیادی در اختیار مهاجم فرانسوی بود.

 

امره جان : 6/10

چیزی نمانده بود تا ضعف امره جان در بستن فضاهای خالی در همان دقیقه دوم کار دست دورتموند بدهد ؛ او در محوطه جریمه خودی چند پاس ریسکی ارسال کرد که برخی از آنها به مقصد نرسید. اما مدافع ترک تبار وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام داد و در اکثر دوئلها پیروز شد.

 

متس هوملس : 7.5/10

هوملس برخلاف عملکرد فاجعه بار در دیدار قبلی مقابل گلادباخ ، امروز کم اشتباه و مطمئن تر بنظر میرسید. او به تمام مشکلات دفاعی رسیدگی میکرد و در 100 درصد دوئلهای خود به برتری رسید. مدافع با تجربه آلمانی یک موقعیت خوب برای ارلینگ هالند ساخت که به سرانجام نرسید.

 

رافائل گریرو : N/R

رافا گریرو تنها 5 دقیقه پس از شروع بازی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به نیکو شولتز داد.

 

توماس دلینی : 6/10

توماس دلینی با بازگشت خود تغییرات زیادی در خط میانی ایجاد کرد. او چند تکل حیاتی انجام داد و از نظر دفاعی هم به ندرت مرتکب اشتباه میشد. البته دلینی برخلاف گذشته تاثیر چندانی در بیلد آپ نداشت.

 

محمود داهود : 6/10

شاید داهود مانند چند بازی قبلی تاثیر گذار نبود ، اما او سخت تلاش میکرد و در طول بازی به دنبال فشار آوردن به هافبک های گلادباخ بود. اخراج داهود در دقایق واپسین باعث شد تا عملکرد مسحور کننده اش در این هفته ها کمی خنثی شود. غیاب او در بازی مرحله نیمه نهایی قطعا مشکل ساز خواهد بود.

 

جود بلینگهام : 5.5/10

بلینگهام برای تیم سخت کار کرد و بار دیگر استعداد خود را ثابت کرد. هافبک جوان انگلیسی از ورود به دوئل با هافبکهای حریف ترسی نداشت. اما او در لحظاتی از بازی کمی خونسرد بنظر میرسید و همیشه تصمیم گیری او بی نقص نبود.

 

مارکو رویس : 7/10

کاپیتان بوروسیا در 300امین بازی خود با پیراهن زرد و مشکی یک پاس گل برای جیدون سانچو ارسال کرد و 4 پاس کلیدی نیز به ثبت رساند ؛ اگرچه او با تصمیمات اشتباه خود در محوطه جریمه بارها شانس گلزنی را از دست داد.

 

جیدون سانچو : 7/10

در شبی که دورتموند موقعیت های بسیار زیادی را خلق کرد ، جیدون سانچو با حفظ خونسردی تک گل این دیدار را بثمر رساند.

جواهر انگلیسی دورتموند لحظاتی پس از گل مصدوم شد ، امیدواریم او بتواند در درکلاسیکر به میدان برود.

 

 

ارلینگ هالند : 5.5/10

هالند در این هفته کاملا آماده بنظر نمیرسید و چند موقعیت خوب را از دست داد. البته او هنوز هم برای تیم سخت تلاش میکرد و یک گل هم زد که بخاظر خطا روی بنسبعینی مردود اعلام شد.

                                        ****

 

تعویضی ها :

 

نیکو شولتز : 6.5/10

شولتز در 85 دقیقه حضور خود در زمین عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت. او در ابتدا کمی کند بنظر میرسید ، اما رفته رفته پیشرفت کرد و ضد حمله ای که نهایتا یک گل توسط سانچو به ارمغان آورد توسط وی آغاز شد. امیدواریم او این اعتماد به نفس را در بازیهای آتی حفظ کند ( با توجه به مصدومیت احتمالی گریرو )

 

تورگن هازارد :N/R

پس از ورود در دقیقه 68 به جیا سانچو ، هازارد لحظاتی دلگرم کننده داشت اما فرصت پیشروی چندانی مقابل تیم اسبق خود پیدا نکرد.

 

دن اکسل زاگادو : N/R

زاگادو در لحظات پایانی برای حفظ نتیجه به جای جود بلینگهام وارد زمین شد و تنها یک لمس توپ داشت.

 

 

 

 

 

بهترین بازیکن دورتموند در این دیدار از نظر شما؟

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید