به گزارش دورتموند ایران و به نقل از BVBBUZZ ، زنبورها توانستند سال 2020 را با یک پیروزی به پایان برسانند ؛ پیروزی ارزشمند که در صورت استفاده بهتر بازیکنان از موقعیتها ، میتوانست پرگل تر باشد.

ماروین هیتس:6/10

اگرچه تهدید جدی روی دروازه هیتس صورت نگرفت و سنگربان سوئیسی کم کار ترین بازیکن زمین بود ، اما اعتماد به نفس او کاملا مشهود بود. این دیدار ، اولین کلین شیت دورتموند طی 7 بازی اخیر در تمامی رقابتها بود. هیتس در صورت ادامه این روند ، شانس زیادی برای جانشینی هموطن اش خواهد داشت.

 

متیو موری : 6.5/10

نمایش متیو موری در دفاع راست تحسین بر انگیز بود. او با آمادگی خود مانع مهاجمین برانشوایگ بود و بارها مالکیت توپ را از مهاجمین برانشوایگ گرفت.

او در فاز هجومی هم به خوبی با سانچو هماهنگ بود.

تنها ضعف مدافع اسپانیایی در این بازی ، اجازه نفوذ به بازیکنان برانشوایگ بود اما او خوش شانس بود که ضربه مهاجم حریف به تیر دروازه برخورد کرد.

 

متس هوملس : 6.5/10

هوملس در دقایق ابتدایی توانست گل زنی کند تا زنبورها با خیال آسوده تر بازی را دنبال کنند. اما در خط دفاعی کار خاصی انجام نداد.

دن اکسل زاگادو : 6.5/10

او اجازه نفس کشیدن هم به حریف نمیداد و چند دفع توپ حیاتی داشت ؛ زاگادو در اکثر دوئل ها پیروز شد و با 92 درصد پاس صحیح ، بازگشت خوبی را به ترکیب اصلی داشت.

 

رافائل گریرو : 6.5/10

طبق معمول اکثر حملات دورتموند با نفوذهای گریرو و طرح های مدافع پرتغالی آغاز میشد. اگرچه مانند بازیهای گذشته موثر نبود ، اما توانست چند موقعیت خلق کند و چیزی نمانده بود در نیمه دوم روی ارسال جیدون سانچو گل بزند.

 

توماس دلینی : 6.5/10

دلینی وظیفه خود را به خوبی انجام داد و ضد حملات برانشوایگ را خنثی کرد. او در اکثر دوئل ها هم پیروز شد اما برای فاز هجومی کار خاصی نکرد.

 

جود بلینگهام : 7/10

بلینگهام به راحتی میتوانست دو گل بزند.  در نیمه اول ضربات او با بدشانسی به تیر و تور کناری دروازه برخورد کرد.

 

جیدون سانچو : 7/10

حرکات سانچو در نیمه اول بشدت خط دفاعی برانشوایگ را آزار داد. او در هر دو گل تاثیر مستقیم داشت و 6 پاس کلیدی هم داد.

یولیان برانت : 4.5/10

فرصت های زیادی برای برانت ایجاد شد و او میتوانست حداقل یک گل بزند.  اما ضربات نهایی او دقیق نبود و هیچکدام از تلاشهایش برای گلزنی موفقیت آمیز نبود. برانت در نیمه دوم با مارکو رویس تعویض شد.

 

جیو رینا : 5/10

مدافعان برانشوایگ به شدت رینا را زیر نظر داشتند و مهاجم آمریکایی نتوانست کار خاصی انجام دهد ، اما در لحظات کوتاهی از بازی موثر واقع شد.

 

اشتفان تیگس : 6.5/10

تیگس در اولین حضور خود در تیم اصلی عملکرد قابل قبولی را ارائه داد ؛ او اشتیاق زیادی برای گلزنی داشت و در نیمه اول یک موقعیت گلزنی عالی را برای برانت مهیا کرد. با این وجود ، او نتوانست از موقعیت های گلزنی استفاده کند.

تیگس با ادامه این عملکرد میتواند شانس حضور در تیم اصلی در نیم فصل دوم را داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید