به گزارش دورتموند ایران و به نقل از روهر ناخریشتن ، رومنیگه ، بازیکن سابق بروسیا دورتموند معتقد است که تیم نسبت به سال گذشته تقویت شده است و آنها آماده به چالش کشیدن بایرن هستند.

گرچه برخی موارد در مورد حکیمی و گوتزه اتفاق افتاده است ، اما رومنیگه معتقد است که اضافه شدن توماس مونیه و جود بلینگهام باعث تقویت تیم بیش از بازیکنان اخراجی شده است. با این حال ، بزرگترین افزودنی برای دورتموند حفظ جیدون سانچو بوده است :

این واقعیت که بروسیا دورتموند توانست سانچو را حفظ کند و در جدال انتقالی با منچستر یونایتد سخت باقی بماند ، نه تنها برای این باشگاه بلکه برای کل بوندس لیگا مفید است. اگر او بتواند به سطح فصل قبل خود برسد ، برای دورتموند بسیار ارزشمند خواهد بود ؛ همانطور هالند ، نیروی این نروژی باور نکردنی است ، برای یک جوان 20 ساله ، او بی نظیر است .

  رومینگه ، درست مثل بسیاری دیگر از هواداران دورتموند ، نگرانی های بسیار مقبولی در مورد تصمیم خودسرانه لوسین فاوره برای تغییر به دفاع چهار نفره دارد. دورتموند فصل گذشته بارها و بارها ثابت کرد که دفاع چهار نفره مناسب سبک فاوره نیست .

دفاع 3 نفره در فصل گذشته ، بسیار خوب کار کرد. بازیکنان از آن راضی بودند ، حتی به بازیکنانی مانند سانچو و رافائل گریرو کمک کرد ، آنها با این سیستم توانستند کیفیت خود را بیشتر نشان دهند. نمیدانم فاوره به چه دلیلی چرخش تاکتیک را در دستور کار قرار داده است .

فاوره دلیل این اقدام را مصدومیت زاگادو و کمبود مدافع عنوان کرده بود

دیدگاهتان را بنویسید