به گزارش دورتموند ایران و به نقل از سایت رسمی دورتموند ، روز دوشنبه متس هوملس بدلیل مصدومیت مچ پای خود ، جلسه تمرینی را بصورت انفرادی سپری کرد.

روز گذشته هوملس پذیرای خبرنگاران شد.

او در مورد بازگشتش به فوتبال میگوید:

اینکه بعد از شش هفته دوباره کفش های فوتبال را بپوشی حس خوبی است، این کار روحیه من را برای بازگشت به فوتبال آماده و تقویت میکند. میدانم که دارم مسیر مناسب را دارم طی میکنم.

 

  • در مورد حال و هوای تمرین:

برای تمرین مشتاقم. تعطیلات ما نسبت به سالهای گذشته طولانی تر بود. امیدوارم زودتر پا به میدان بگذارم

  • در مورد وضعیت جسمی حود:

اکنون احساس خوبی دارم. من تمام فصل گذشته را در آمادگی کامل سپری و انتظارات را بر آورده کردم. واضح است که در فصل آینده هم میخواهم با قدرت ظاهر شوم.

 

  • در مورد کیفیت تیم :

ما از کیفیت یک تیم رده بالا برخورداریم. البته این گفته یک نظریه در مورد کیفیت تیم ماست. ما باید آنرا در زمین بازی و در تمامی جلسات تمرین به اثبات برسانیم. تفاوت تیمهایی که جام میبرند با تیمهایی که واقعا قوی اند همین است. باید روی این مسئله تمرکز کنیم ؛ منظورم عملکرد ثابت و نتیجه گیری همیشگی است. البته لغزش هایی نیز اتفاق میفتد. ما در فصل گذشته ، در صورتی که تیم برتر میدان بودیم امتیازات زیادی را از دست دادیم. اگر هدفمان قهرمانی است ، نباید این لغزش ها اتفاق بیفتد. خیلی مهم است که بازیهای بیشتر را ببریم و ثابت کنیم که تیم قوی هستیم.

 

  • در مورد بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه:

در تیم ما توازن مناسبی از بازیکنان جوان و بازیکن مجرب ایجاد شده که کیفیت فوتبال آنها بسیار بالاست. باید قدرت آنهارا در بازیها ترکیب کنیم ، اینطوری تبدیل به تیمی عالی خواهیم شد. نقش بازیکنان با تجربه این است که بیشتر به تحقق این اهداف کمک کنند.

 

  • در مورد ارزش اردوهای تمرینی:

درگذشته اکثر مواقع بدلیل تورنومنتهای ملی ، اردوهای تمرینی را از دست میدادم. پایه ریزی عملکرد جسمی بازیکنان برای کل فصل در همین اردو ها اتفاق میفتد. در سراسر پیش فصل میتوانید وضعیت جسمی خود را بهبود ببخشید. هنگامی که چندهفته دیرتر به بقیه ملحق میشوید ، اینکار کمی دشوارتر است. علاوه بر این در اردوهای تمرینی به مدت 1 هفته با سایر اعضای تیم در محیطی بسته به سر میبرید ؛ این باعث میشود روابط انسانی قویتری ایجاد کنید و سبب بهتر جذب شدن بازیکنان جوان به تیم شوید. در این اردوها میشود همه کارهارا به مسیر درست هدایت کرد.

 

-گزارشی از کریستینا راینیکه

 

دیدگاهتان را بنویسید