به گزارش دورتموند ایران ، یک عملکرد فاجعه بار از بازیکنان دورتموند و اشتباهات تاکتیکی ادین ترزیچ باعث شد تا برای دومین بار پیاپی ، لورکوزن فاتح این جدال حساس باشد.

 

در ابتدای بازی دورتموند موقعیت به خلق چند موقعیت شد ، اما از لحظه ای که موسی دیابی صاحب توپ شد جریان بازی به کل تغییر کرد.

در دقیقه 14 ، تنها یک پاس بلند از لئون بایلی برای فروریختن دفاع دورتموند کافی بود ؛ موسی دیابی در موقعیت تک به تک توپ را از بین پاهای رومن بورکی عبور داد و لورکوزن با یک گل پیش افتاد.

 

در ادامه نه تنها دورتموند واکنشی به گل خورده نشان نداد ، بلکه حمله های لورکوزن دو چندان شد و مدافعین و هافبکهای تیم فقط توپ هارا دور میکردند.

در نهایت ، ادین ترزیچ خوش شانس بود که با شکست سنگین تری راهی رختکن نشد.

اما اوضاع در نیمه دوم متفاوت بود ؛ دورتموند کار را هجومی آغاز کرد و بالاخره در دقیقه 67 با شوت دقیق یولیان برانت به گل رسید.

اما بعد از گل برانت ، مهاجمین دورتموند توپ هارا یکی پس از دیگری از دست دادند ؛ جیدون سانچو در آستانه دروازه با بی دقتی توپ را به بیرون فرستاد.

اما در پایان ، سناریویی که کمتر کسی فکرش را میکرد محقق شد. در دقیقه 80 ، یک ناهماهنگی بین مونیه و آکانجی باعث ایجاد ضد حمله از سمت لورکوزن شد ؛ پاتریک شیک توپ را به موسی دیابی رساند و توپ را برای فلورین ویرتز که یارگیری نشده بود رساند ؛ هافبک آلمانی شیرها با یک ضربه در موقعیت تک به تک برای دومین بار بورکی را در این بازی مغلوب کرد.

اما اشتباهات ادین ترزیچ بعد از گل ادامه داشت ؛ او موکوکو و تیگس را به زمین آورد تا سه مهاجم نوک در ترکیب حضور داشته باشند ، اما خبری از یک هافبک بازیساز نبود!

 

بدون خلق موقعیت جدی در اواخر بازی ، پیتر بوش تیم سابق خود را برای دومین بار شکست داد تا در صورت پیروزی یونیون برلین در دیدار این هفته خود دورتموند به رده پنجم سقوط کند.

دیدگاهتان را بنویسید