طبق گزارش رسانه های انگلیسی ، منچستر یونایتد برای رسیدن به اهداف نقل انتقالاتی خودش حاضر است ، ستاره هلندی خود را جزء برنامه خرید سه ستاره دورتموند بکند .
صبح امروز خبری همه گیر شد مبنی بر اینکه انتقادات به مربی شیاطین سرخ باعث شده تا او به معاوضه فن دبیک فکر کند .
دنی فن دبیک ستاره 23 ساله ‌ی فصل گذشته آژاکس که با هزینه 40 میلیون پوندی به یونایتد پیوست در طول فصل با اندک فرصت هایی که به او داده شد نتوانست اعتماد سولسشر را جلب کند ، البته که فن دبیک عملکرد قابل قبولی ارائه داد و عملکرد او مقابل لسترسیتی رضایت بخش بود و حتی ریو فردیناند اخیرا بیان کرد اوله باید نگاه بهتری به فن دبیک داشته باشد . حال که به دلیل هزینه های بالا و مشکلات اقتصادی ، باشگاه ها تلاش میکنند تا از هزینه های خود را بکاهند ، مربی شیاطین سرخ برای فرار از انتقاد ها در نظر دارد این بازیکن را با یکی از سه ستاره ی دورتموند معاوضه کند .

 

-ارلینگ هالاند

اگر‌ چه دورتموند قیمت هالاند را بیش از 120 میلیون تعیین کرده اما شایعات حول انتقال این ستاره، حتی با این قیمت بزرگ تمامی ندارد . بنابراین یونایتد برای رضایت دورتموند باید هزینه‌ ی بیشتر بکند و تنها فن دبیک کافی نیست . در مجموع انتقال هالاند به یونایتد دور از انتظار است مگر اینکه دورتموند در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام بماند و راه جدایی هالاند اسان تر شود .

 

– جیدون سانچو

جیدون سانچو بارها به تیم های مختلف لینک شده اما اصلی ترین مشتری او قرمز های منچستر بودند . حالا با توجه به مشکلات اقتصادی دورتموند و پوشش بدهی ها با روش فروش بازیکنان ، یونایتد در تلاش است سانچو را ،که تا پایان قراردادش مدت زیادی نمانده ،بتواند با هزینه‌ی معقولانه به old trafford بکشاند .

 

-مانوئل آکانجی

این مدافع سوییسی که عملکرد او مورد انتقاد هواداران دورتموند قرار گرفته اخیرا به عنوان هدف اوله یاد شده و گفته شده زوج اصلی دفاع را در کنار هری مگوایر تشکیل خواهد داد .
باشگاه دورتموند با توجه به سه عامل “ضعف های دفاعی” ، “مدت باقی مانده قرارداد” و “عدم اثبات توانایی ها در طول فصل های مختلف ” بنظر برای فروش این مدافع منعطف تر خواهد بود و احتمال این معاوضه بیشتر خواهد بود .

 

در پایان 

 

کیفیت فن دبیک قابل انکار نیست اما با توجه به ترافیک خط میانی در بوروسیا دورتموند ، در حال حاضر این انتقال دور از انتظار بنظر می رسد .

به عقیده ی شما این انتقال اتفاق می افتد ؟ 

دیدگاهتان را بنویسید