به گزارش دورتموند ایران ، خبری مبنی بر انتخاب آلیشا اسمیت به عنوان مربی بدنسازی جدید دورتموند در رسانه ها پخش شد. این خبر با واکنش فوتبالدوستان همراه بود و در فضای مجازی بسیار سر و صدا به پا کرد ، اما اگر کمی تفکر کنید به غیرعادی بودن این ماجرا پی نمیبرید؟

 

  1.  تا کنون وقتی کلمه مربی بدنسازی را میشنیدید ، احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان خطور کرده یک مرد با عضلات بسیار قوی است. سوال اینجاست که چهره و هیکل آلیشا اشمیدت به یک مربی بدنساز آن هم برای یک باشگاهی مانند دورتموند میخورد؟ با دیدن صفحه اینستاگرام او اینکه مربی بدنسازی دورتموند است بیشتر شبیه یک شوخی است.
  2. تصور کنید او در حال تمرین بدنسازی با بازیکنان دورتموند است. به کدام گزینه حین بدنسازی بیشتر فکر میکنید؟ تقویت عضلانی و آمادگی بدنی یا چقدر این زن زیباست و….؟ مشکل اصلی این است که بازیکنان نمیتواند به آلیشا اشمیدت کاملا به عنوان یک مربی نگاه کنند.
  3.  2 مورد قبلی دلایلی بودند که غیر منطقی بودن این خبر را ثابت میکردند ، اما این خبر به طور رسمی نیز تکذیب شده است. اشمیدت یک دونده و مدل 21 ساله است که اسپانسر و حامی اش همان 1 و 1 است؛ شرکت تلفنی که چندماه پیش به عنوان اسپانسر دورتموند انتخاب شد. او روز گذشته برای ضبط تبلیغ جدید این شرکت به تمرینات دورتموند آمده بود.

 

واکنش فوتبالدوستان:

اکثر فوتبالدوستان این خبر را خیلی زود باور کردند و آلیشا اشمیدت توسط ده ها هزار نفر طی جند ساعت در اینستاگرام فالو شد. خود ورزشکار 21 ساله هم از این اتفاق تعجب کرده بود.

این شایعه تکذیب شد ، اما آلیشا اشمیدت به مشهوریت زیادی رسید و طی سالها احتمالا سوژه رسانه ها و پیج های فان فوتبالی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید