به گزارش دورتموند ایران ، بالاخره پس از سه هفته ناکامی شاگردان ادین ترزیچ با پیروزی دلچسب 3-1 به رده پنجم جدول صعود کرد.

 

در دقایق نخست حمله جدی از سوی دو تیم رخ نداد ؛ اما در دقیقه 10 فلورین هان از ضعف دفاعی و جایگیری بد آکانجی استفاده کرد و با یک ضربه محکم گل اول آگزبورگ را بثمر رساند.

 

پس از این گل ، دورتموند آرایش هجومی تری به خود گرفت و در دقیقه 20 ، ضربه جیووانی رینا و برخورد توپ به دست ایاگو یک پنالتی برای شواغتس گلب به ارمغان آورد.

ارلینگ هالند پشت توپ قرار گرفت اما ضربه محکم اش به تیر دروازه برخورد کرد تا بهترین فرصت برای 15 گله شدن و به تساوی کشاندن کار را از دست بدهد.

اما تنها 5 دقیقه بعد در گوشه زمین دورتموند صاحب یک ضربه آزاد شد. با سانتر دقیق رویس و ضربه سر توماس دلینی ، هافبک دانمارکی بالاخره اولین گل خود در این فصل را بثمر رساند و یاد دربی روهر فصل 18/19 را زنده کرد.

هماهنگی بین بازیکنان کاملا مشهود بود ؛ با پاس بلند رافا گریرو ، جیدون سانچو به محوطه جریمه آگزبورگ نفوذ کرد و در موقعیت تک به تک گل دوم دورتموند را بثمر رساند.

خط دفاعی زنبورها نیز اجازه خطرسازی به آگزبورگ نمیداد و از طرف دیگر ضدحملات سریعی از سمت چپ شکل میگرفت.

در دقیقه 75 ، فلیکس اودوخای با قطع پاس اشتباه در دهانه دروازه گل بخودی زد تا با توجه به شرایط بازی ، پیروزی بوروسیا تا حدودی مسجل شود.

در نهایت دورتموند با مدیریت بازی در دقایق پایانی به اولین سه امتیاز در نیم فصل دوم دست یافت و هم امتیاز با بایرلورکوزن در رده پنجم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید