از ساعت 23:30 با سوت کوییپرش دیدار دورتموند و زنیت در ورزشگاه خالی از تماشاگر وستفالن آغاز شد.

بازی افتضاح دورتموند تا دقیقه 75 با دو گل سانچو و هالند به فراموشی سپرده شد تا زنبورها بتوانند اولین برد این فصل لیگ قهرمانان را کسب کنند.

از آغاز دیدار دفاع اتوبوسی شاگردان سماک سبب اخلال در هماهنگی بازیکنان شد ، اصرار بازیکنان به پاس های کوتاه در بین دفاع چند لایه زنیت ، دورتموند را از گلزنی باز داشت. تنها موقعیت جدی این نیمه ، شوت سرضرب جیو رینا بود و ضربه ارلینگ هالند که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. دورتموند چندبار از روی ضربات از راه دور اقدام کرد اما این شوت ها هم بی ثمر بود.

با خروج آرتم ژیوبا ، زنیت در فاز هجومی کاملا تضعیف شد تا دورتموند حداقل نگرانی بابت دریافت گل نداشته باشد. اما ناهماهنگی هافبک ها شرایط را کمی نگران کننده کرد.

در دقیقه 77 ، خطای روی تورگن هازارد پنالتی اعلام شد تا با ضربه جیدون سانچو ، قفل دروازه زنیت باز شود.

با توجه به نبود مهره هجومی در ترکیب زنیت ، آنها قادر به خطرسازی نبودند و در دقیقه 93 ارلینگ هالند در موقعیت تک به تک گل دوم را زد تا سه امتیاز حساس به حساب دورتموند واریز شود.  غول نروژی طی 10 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان ، 12 بار گلزنی کرده است!

اگرچه فاوره توانست برنده این بازی شود ، اما باید نگران این بود که با این روش بازی ، بدون شک مقابل تیمهای بزرگتر از زنیت به مشکل خواهد خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید