به گزارش دورتموند ایران ، عملکرد ضعیف هالند ، ویتسل ، سانچو و بی برنامگی فاوره در آسان ترین بازی فصل ، بزهارا به اولین برد پس از 9 ماه در بوندسلیگا رساند.

این دیدار از ساعت 18 در چارچوب هفته نهم بوندسلیگا آغاز شد. در دقیقه 3 ، ضربه جیدون سانچو به تیر دروازه برخورد کرد تا مانند بازی قبل دو تیم ، دورتموند در لحظات اولیه به گل نرسیده باشد.

5 دقیقه بعد ، پرش هوملس و هالند در محوطه جریمه برای دفع ضربه کرنر کافی نبود و الیاس اسخیری در دقیقه 9 ، دروازه دورتموند را در کمال تعجب باز کرد ؛ ضربات شروع مجدد بازهم پاشنه آشیل دورتموند بود و ثابت شد که فاوره طی سه سال حضور در دورتموند ، از برطرف کردن این ضعف عاجز بوده بوده است.

در دقیقه 25 ، ضربه ارلینگ هالند در موقعیت تک به تک به تور کناری دروازه تیمو هورن برخورد کرد.

ضعف فلیکس پاسلاک و نبود گریرو در نیمه اول کاملا به چشم می آمد و دورتموند نتوانست از جناح راست خطرساز باشد. نیمه اول بدون خلق موقعیت دیگری خاتمه یافت.

حملات دورتموند در نیمه مربیان دو چندان شد. در دقیقه 49 ، ضربه محکم مارکو رویس توسط تیمو هورن مهار شد و در ریباند هیچکدام از بازیکنان دورتموند موفق به شوتزنی نشدند.

در دقیقه 57 ، امره جان توپ را با یک کنترل سینه برای ویتسل محیا کرد اما هافبک بلژیکی با یک ضربه نه چندان دقیق ، مهر تاییدی بر روز فاجعه بار خود زد.

سه دقیقه بعد ، ضربه کرنری دیگر با اشتباه محاسباتی متس هوملس و سایش توپ به دست بورکی ، به الیاس اسخیری رسید و به طرز عجیبی دورتموند دو گل احمقانه روی کرنر دریافت کرد.

کار دورتموند برای بازگشت کمی پیچیده شد ، اما ضربه دقیق تورگان هازارد در دقیقه 72 ، اختلاف را به حداقل رساند تا زنبورها امیدوارانه تر بازی را ادامه دهند.

اما دورتموند رفته رفته افت کرد و سانترهای نه چندان دقیق به فرار شواعتس گلب از شکست کمک نکرد.

در دقیقه 95 ، ارلینگ هالند در باز کردن دروازه خالی کلن ناکام بود تا او هم به جمع بازیکنان ضعیف امشب بپیوندد.

 

در پایان ، مارکوس گیسدول به دومین برد خود مقابل دورتموند بعد از سال 2013 دست یافت.

فاوره بار دیگر خود را در بی برنامگی تاکتیکی ثابت کرد و کلن بعد از 30 سال در وستفالن به پیروزی رسید. مربی سوئیسی با این روند ، شانسی برای حفظ سمت خود در باشگاه نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید