به گزارش دورتموند ایران ، عملکرد ضعیف فاوره و اشتباهات داوری دست در دست هم داد و دورتموند نتوانست انتقام بازی رفت را از عقابها بگیرد ؛ اما همین تساوی برای صعود به یک هشتم نهایی کافی بود.

شوک قبل از بازی ، مصدومیت ارلینگ هالند بود و او حداقل تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. غیاب غول نروژی اشتیاق گلزنی دورتموند را به شدت کاهش داد و خطر جدی روی دروازه پپه رینا ایجاد نمیشد.

در لحظات پایانی نیمه اول ، تورگن هازارد با اشتباه مدافعان لاتزیو در یک سوم دفاعی صاحب توپ شد و یک پاس به رافا گریرو و ضربه دقیق مدافع پرتغالی ، شواغتس گلب را 1-0 پیش انداخت.

دورتموند که برنامه دیگری برای حمله کردن نداشت ، عقب نشینی کرد. اشتباه بزرگ فاوره ، خروج رافا گریرو از زمین بود و نیکو شولتز جای اورا در ترکیب پر کرد. شولتز در دقیقه 66 در یک صحنه مشکوک مرتکب خطای پنالتی شد و چیرو ایموبیله با یک ضربه آرام به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند.

در دقایق پایانی ، حملات لاتزیو افزایش یافت اما رومن بورکی با واکنش های عالی خود ، اجازه گلهای بیشتر چیرو ایموبیله به تیم سابق اش را نداد.

در دقیقه 88 ، متس هوملس در برخورد با ایموبیله مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. این در شرایطیست که هیچ جایگزینی برای هوملس وارد زمین نشد و دورتموند کار را ده نفره ادامه داد

در دقیقه 95 ، ضربه کاشته آندریاس پریرا توسط بورکی مهار شد تا هواداران دورتموند بتوانند نفس راحتی بکشند.

لحظاتی بعد ، با سوت متئو لاهوز ، این دیدار خاتمه یافت و دورتموند جواز صعود در یک هشتم نهایی را از آن خود کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید